Vi som temper

Jeg tempet fem sykluser i fjor. De tre første kom mensen først og temperaturfallet etterpå. Den fjerde kom tempfallet to dager før mensen. Femte syklusen ble jeg på tjukken...

Så lenge tempen holder seg høy, er det håp! Lykke til [emoji1303]
 
Jeg har ulik fra hver syklus virker det som. Noen ganger før og andre etter. Lite hjelp å hente her ja:)
 
b_MeTCN1.png


Har testet for EL hver morgen i 7 dager, og den har kun vært negativ.
Trodde at EL skulle være på søndag, samme dag som FF nå har satt den.
Er det mulig at jeg har gått glipp av et positivt EL svar fordi jeg kun har målt en gang i døgnet? Eller kan det være at den ikke har kommet enda? :sorry:
 
Vis vedlegget 280015

Har testet for EL hver morgen i 7 dager, og den har kun vært negativ.
Trodde at EL skulle være på søndag, samme dag som FF nå har satt den.
Er det mulig at jeg har gått glipp av et positivt EL svar fordi jeg kun har målt en gang i døgnet? Eller kan det være at den ikke har kommet enda? :sorry:
Fortsetter temp å stige/holde seg høyere enn foreslått coverline så har jo el vært :happy:
Du kan fint ha hatt el uten at testene har klart å fange det opp..
Jeg har rask lh-topp, legger med bildene av el-tester fra forrige mnd - klart negativ morgen CD13 og klart positiv kveld samme dag. Som du ser er lh-halen såpass at jeg forrige mnd fanget opp positiv test morgen, men litt lavere stigning, eller litt senere test så ville jeg fint hatt negative tester hele mnd :pompus:
95C674FF-635E-4A9D-B184-452634116B16.jpeg
 
Fortsetter temp å stige/holde seg høyere enn foreslått coverline så har jo el vært :happy:
Du kan fint ha hatt el uten at testene har klart å fange det opp..
Jeg har rask lh-topp, legger med bildene av el-tester fra forrige mnd - klart negativ morgen CD13 og klart positiv kveld samme dag. Som du ser er lh-halen såpass at jeg forrige mnd fanget opp positiv test morgen, men litt lavere stigning, eller litt senere test så ville jeg fint hatt negative tester hele mnd :pompus:
Vis vedlegget 280017

Takk for svar :)
Hm. Da er det sikkert det som er skjedd.
Trodde jeg var garantert å fange det opp på en EL test. :inpain: får gjøre som deg neste PP og ta EL test 2 ganger om dagen.
Ja ja. Greit å være i DPO land :happy:
 
Takk for svar :)
Hm. Da er det sikkert det som er skjedd.
Trodde jeg var garantert å fange det opp på en EL test. :inpain: får gjøre som deg neste PP og ta EL test 2 ganger om dagen.
Ja ja. Greit å være i DPO land :happy:
Har man rask lh-stigning så er man ikke sikret det nei :happy: Når ikke testetøsa går helt bananas så tester jeg bare 1 gang om dagen - på kveldstid :) Da kan man jo få større variasjon ut ifra hvor konsentrert urinen er, men når lh uansett stiger raskt så får man jo ikke store forvarselet på el uansett :joyful:
 
Man får ikke mensen uten å ha hatt eggløsning (hovedregel). Det betyr sannsynlig vis at du ikke har hatt, eller at eggløsningen er forsinket.

Fikk påvist pco sist mnd, og gyn mente jeg mest sannsynlig ikke har eggløsning. Men har alltid hatt en syklus på rundt 32 dager før denne måneden :p
 
Back
Topp