Oktober 2018

Nå faller jeg ikke inn i beskrivelsen du ga, for her er alt 100% ok med meg. Handler vel mest av at de da har full kontroll.
Mitt spm er nå....var dum å Google progynova....Så mange ble skikkelig dårlige....Håper ikke det skjer meg....Håper at på Lutinus fikk jeg kun oppblåst mage og var litt hormonell som et godt tegn....
Okay, greit å få litt info frå dåka begge! Ja du blei oppblåst av lutinus ja. Eg har ikkje merka noko av den, anna enn søl:woot: håpa du sleppe bivirkning frå den andre!
 
Jeg hopper ut herfra. Bare sett meg på ikke gravid.

Jeg orker ikke mer..
 
Da kan jeg flyttes til ruger. :joyful: Fikk satt inn et tidelt embryo og fikk to på frys, så er veldig fornøyd. Tror jeg kommer til å skrive mest i novembertråden fremover, men skal gi beskjed her også om resultatet til slutt. :)

Persefone
- 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
 
Da kan jeg flyttes til ruger. :joyful: Fikk satt inn et tidelt embryo og fikk to på frys, så er veldig fornøyd. Tror jeg kommer til å skrive mest i novembertråden fremover, men skal gi beskjed her også om resultatet til slutt. :)
Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
Grattis:D d kan du være fornøyd med ja! Masse lykke til med ruginga:chicken: kommer til å sniktitte på novembergruppa:happy:
 
Vi har fått positiv test noen dager nå, og fikk bekreftet fin utvikling med HCG på 192 idag (15DPO). Tør forsiktig å si st vi dermed er gravide på første forsøk med IVF, etter en litt tøff høst med EXU i august i uke 7. Så får vi bare håpe det holder seg slik ❤️
Gratulerer!!
 
Slenger meg på her som gravid ❤️
B718A103-3BD0-4E47-BD65-25D5500FC5FD.jpeg
 
Back
Topp