Skravletråd

Jeg har alltid rare drømmer fra før av jeg :p


4+3 idag og gleder meg til jeg har kommet enda lenger.

Vurderer tidlig ultralyd om et par uker, men ikke sikker på om jeg skal bruke penger på det.

Noen andre som skal?

altså i uke 6 ca for å se om hjertet slår?

Vi tenker å gå i uke 10-11, gikk når vi var 10+2 med storebror og det var en såå fin opplevelse. Fikk både se og høre hjertet og se ham sprelle rundt inni der :)
 
Jeg gleder meg til å være littt lenger op vei. Føler meg så usikker når symptomene ikke er der kraftig og hele tiden. Er så redd det ikke går veien da.

Jeg er ganske rar sånn. Siden jeg har vært dårlig så mye de to forrige gangene.

Prøver å minne meg selv på at jeg ikke var så dårlig i uke 4 og 5, men det husker jeg jo nærmest ikke fra gang til gang.

Hvilke symptomer har dere nå? Hvordan påvirker det hverdagen deres?
 
Jeg gleder meg til å være littt lenger op vei. Føler meg så usikker når symptomene ikke er der kraftig og hele tiden. Er så redd det ikke går veien da.

Jeg er ganske rar sånn. Siden jeg har vært dårlig så mye de to forrige gangene.

Prøver å minne meg selv på at jeg ikke var så dårlig i uke 4 og 5, men det husker jeg jo nærmest ikke fra gang til gang.

Hvilke symptomer har dere nå? Hvordan påvirker det hverdagen deres?

Lett å være bekymret både når det er ingen symptomer og når det er masse :nailbiting:

Her er det ingen spesielle symptomer bortsett fra mensmurring så er jo redd for å få mensen hele tiden. Gleder meg til det ihvertfall er gått en uke til og testene er kraftige og IKM er for lengst passert o_O
 
Stakkars deg, Kaosgirl:(
Må være fryktelig å gå rundt å være så redd og være helt alene med redselen din (utenom oss da). Er du sikker på at det ikke er noen du kan dele det med som vil kunne være en støtte for deg (barnefaren?)

Og så håper jeg selvfølgelig at alt går bra med spiren i magen:happy:

God klem
 
Viste positiv test til mannen idag tidlig og så at "Ja, nå blir det ikke vindrikking på en stund" så da kom han hjem med dette :p
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181030-190903_Gallery.jpg
    Screenshot_20181030-190903_Gallery.jpg
    454,1 KB · Visninger: 57
Begynt å ha vondt i korsryggen. Husker jeg hadde det er par uker i starten med førstemann, trodde det var tilfeldig. Men da er det kanskje ikke det? Irriterende er det ihvertfall!
 
Begynt å ha vondt i korsryggen. Husker jeg hadde det er par uker i starten med førstemann, trodde det var tilfeldig. Men da er det kanskje ikke det? Irriterende er det ihvertfall!


Kan nok være noe du får da ja når hormonene raser i kroppen. Jeg selv har slitt emd bekken. Merket det er litt rart nå de siste dagene, men ikke vondt enda
 
Kan nok være noe du får da ja når hormonene raser i kroppen. Jeg selv har slitt emd bekken. Merket det er litt rart nå de siste dagene, men ikke vondt enda

Mhm.. det rare er at jeg ikke hadde noen plager senere med førstemann, men det er jo ekstra mye hormoner nå, så sikkert noe med det!
 
Då var sykemelding en faktum grunnet kvalme, svimmelhet og trøtthet. Funket ikkje på jobb i det hele. Håper det er forbigående
 
Då var sykemelding en faktum grunnet kvalme, svimmelhet og trøtthet. Funket ikkje på jobb i det hele. Håper det er forbigående


Tror jeg snart må kaste inn håndkledet også...
Helt ødelagt av kvalme og utmattelse.

Sender deg mange god bedrings ønsker.

Har ikke noe god erfaring med dette fra før her heller...
 
Tror jeg snart må kaste inn håndkledet også...
Helt ødelagt av kvalme og utmattelse.

Sender deg mange god bedrings ønsker.

Har ikke noe god erfaring med dette fra før her heller...

Takk for det :Heartpink Nei er ikkje noe kjekt dette. Krysses det som krysses kan at det ikkje blir like gale som tidligere erfaringer for oss.
 
Har så veldig menssmerter at jeg hele tiden går og er sikker på at mensen kommer.
Håper det gir seg, om ikke blir dette stressende trimester :nailbiting:
Ubehagelig er det også
 
Stuptrøtt og vondt i ryggen, får håpe det gir seg snart begge deler!
 
Back
Topp