Skravletråd for lag Bellona

Å ikke sprekke på snop på søndag øker sjansen for bonus betraktelig for min del. Det er lettere å holde seg unna midt i uka av en eller annen grunn. Er det slik for dere også?
Ja! Søndagen er verst. Lettere å snope litt en dag senere også hvis man sprekker på søndag [emoji849]

Uka her har gått i ett med to møter på ettermiddagstid og mannen har vært borte to kvelder. Da blir forum nedprioritert [emoji4] men har gjort utfordring og huska å veie meg uansett da. Satser på mer skravletid til uka [emoji849]

Jeg landet jo på nedgang jo, det hadde jeg ikke trodd :D
Nå må jeg bare huske at jeg er lagleder fra nå av, så jeg må huske å gjøre oppgaven min ^^

Bra resultat av alle som har levert til nå! Jeg er litt skuffa over mitt eget resultat, men med ketosedietten jeg har startet opp med nå + å komme meg på treningssenteret fremover, håper jeg på knallresultat om en uke :-D Mye motivasjon i det! :)

Blæ.. dette gikk jo dårlig :(
Opp 100 gram til tross for kanskje den beste uken min på lenge :(

Knuste telefonen min i dag også, så ble sent før jeg fikk lagt inn noe her. Ny iphone er greit plaster på såret heldigvis :rolleyes:

Knuste telefonen min i dag også, så ble sent før jeg fikk lagt inn noe her. Ny iphone er greit plaster på såret heldigvis :rolleyes:

Så kjedelig :(
Satser på at vi ikke tapere!

Æsj, så nedtur! Krysser fingrene for at vi andre har gått ned nok så du få bli!

Ny iPhone er et godt plaster på såret! Det ønsker jeg meg og:rolleyes:

Så kjedelig :(
Satser på at vi ikke tapere!
Æsj, så nedtur! Krysser fingrene for at vi andre har gått ned nok så du få bli!

Ny iPhone er et godt plaster på såret! Det ønsker jeg meg og:rolleyes:

Ja, litt surt når jeg har gitt alt på trening og på matfronten, men tenker at kroppen nok holder på litt vann ifm å nærme seg mensen. Får håpe jeg kan bli med videre og at jeg får et vektras nrste uke :)

Og iphone var ikke feil.
Første dag på jobb i dag og gikk rett å bestilte meg ny hos sjefen min :p

Bra resultat av alle som har levert til nå! Jeg er litt skuffa over mitt eget resultat, men med ketosedietten jeg har startet opp med nå + å komme meg på treningssenteret fremover, håper jeg på knallresultat om en uke :-D Mye motivasjon i det! :)
Hvordan spiser du da?:) Krysser fingrene for gode resultater neste uke :)

Ja, litt surt når jeg har gitt alt på trening og på matfronten, men tenker at kroppen nok holder på litt vann ifm å nærme seg mensen. Får håpe jeg kan bli med videre og at jeg får et vektras nrste uke :)

Og iphone var ikke feil.
Første dag på jobb i dag og gikk rett å bestilte meg ny hos sjefen min :p

Det er nok helt sikkert vann som gjør det ja, men like kjipt uansett! :sorry: satser på et ras etter at mensen har gjort sin ankomst. Jeg har ikke gått ned et gram siden tirsdag, men heldigvis bra nedgang frem til da. Så det gjør ikke så mye:) men så frustrerende da det virker som ingenting hjelper. Tror kanskje kroppen holder på vann etter ertersuppe på onsdag, mye tyder på at jeg ikke tåler salt så godt.

Grei start det da:D

Det er nok helt sikkert vann som gjør det ja, men like kjipt uansett! :sorry: satser på et ras etter at mensen har gjort sin ankomst. Jeg har ikke gått ned et gram siden tirsdag, men heldigvis bra nedgang frem til da. Så det gjør ikke så mye:) men så frustrerende da det virker som ingenting hjelper. Tror kanskje kroppen holder på vann etter ertersuppe på onsdag, mye tyder på at jeg ikke tåler salt så godt.

Grei start det da:D

Tåler nok ikke salt så godt jeg heller meeen elsker salt mat da :angelic:

Hvordan spiser du da?:) Krysser fingrene for gode resultater neste uke :)
Mye salat, kjøtt, egg, proteinshaker med lite karbohydrater i. Et kjedelig kosthold men har blitt lovt at det kan gi gode resultater så gir det en sjangse. :-P

Denne ser veldig artig ut :D

Eneste jeg ikke liker med den er kravet til mosjon og trening hver dag for å få bonus. Det er litt mye, men på den andre siden, virkelig noe som sprenger dørstokkmila :p

Back
Topp