Skravletråd for lag Bellona

Er fristen kl 12?

Fristen er kl 20.00

Jeg liker den du linket, men jeg skulle gjerne sett at du endret på dagskravet for mosjon og trening. Men ellers så stemmer jeg for denne :)

20 ja! Da er det jo masse tid! :D
Du er jo sjefen her så du kan jo etterhvert legge ut med de modifikasjonene du mener er riktig ;)

20 ja! Da er det jo masse tid! :D
Du er jo sjefen her så du kan jo etterhvert legge ut med de modifikasjonene du mener er riktig ;)

Thihi ^^

Jeg har vært krigleder et par ganger før, og da har jeg pleid å oppfordre alle til å legge ut en utfordring om de ønsker (sååååå knotete skrevet da)
Så om du vil legge ut denne slik som den er så er det helt ok for meg :D Men om du heller vil at jeg skal endre litt og legge ut så gjør jeg det :)

Thihi ^^

Jeg har vært krigleder et par ganger før, og da har jeg pleid å oppfordre alle til å legge ut en utfordring om de ønsker (sååååå knotete skrevet da)
Så om du vil legge ut denne slik som den er så er det helt ok for meg :D Men om du heller vil at jeg skal endre litt og legge ut så gjør jeg det :)

Jeg kan fikse det jeg :)
Og endrer nok litt ja, for bonuskravet på trening er litt voldsomt :p

Da er utfordringen lagt ut. Si i fra da dere om det er noen innvendinger :)

Æsj:bag: er nok ikke meninga at jeg skal klare snopfri uke med bursdager og det som er:facepalm: får klare å skaffe poeng på andre plasser da:p

Æsj:bag: er nok ikke meninga at jeg skal klare snopfri uke med bursdager og det som er:facepalm: får klare å skaffe poeng på andre plasser da:p

Du klarer deg så fint på veiing at det snopet, eller rettere sagt kakestykket bare får være. Herrefred, kan ikke leve som en munk heller ;)
Syns du er flink jeg!

Du klarer deg så fint på veiing at det snopet, eller rettere sagt kakestykket bare får være. Herrefred, kan ikke leve som en munk heller ;)
Syns du er flink jeg!
Nei, men så irriterende da... at man skal havne i kakebonanza hver uke:p
Takk! Det er du og:) har vannet sluppet?

Syns du er flink jeg!
Nei, men så irriterende da... at man skal havne i kakebonanza hver uke:p
Takk! Det er du og:) har vannet sluppet?

Fikk middagsgjester her i dag, og da ble det muffins. Sånn kan det gå :)
Spørs om jeg må gå en tur eller noe senere. Vondt i kjeven.

Back
Topp