Den hørtes ålreit utKikket litt tilbake til tidligere utfordringer og husket at denne; https://forum.babyverden.no/threads/utfordring-uke-5.1880538/ var ganske motiverende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den hørtes ålreit utKikket litt tilbake til tidligere utfordringer og husket at denne; https://forum.babyverden.no/threads/utfordring-uke-5.1880538/ var ganske motiverende![]()
Den hørtes ålreit ut60 min om dagen er litt mye, men ikke uoverkommelig.
Det er sant, jeg er IKKE der enda får å si det sånn60 min om dagen er mulig ja, men 30 min trening; not so much![]()
Er fristen kl 12?
Fristen er kl 20.00
Jeg liker den du linket, men jeg skulle gjerne sett at du endret på dagskravet for mosjon og trening. Men ellers så stemmer jeg for denne![]()
20 ja! Da er det jo masse tid!
Du er jo sjefen her så du kan jo etterhvert legge ut med de modifikasjonene du mener er riktig![]()
Thihi ^^
Jeg har vært krigleder et par ganger før, og da har jeg pleid å oppfordre alle til å legge ut en utfordring om de ønsker (sååååå knotete skrevet da)
Så om du vil legge ut denne slik som den er så er det helt ok for megMen om du heller vil at jeg skal endre litt og legge ut så gjør jeg det
![]()
Jeg kan fikse det jeg
Og endrer nok litt ja, for bonuskravet på trening er litt voldsomt![]()
Liker endringene på mosjon og trening!Da er utfordringen lagt ut. Si i fra da dere om det er noen innvendinger![]()
Så bra! Tenkte at 4 timer på 5 dager er innaforLiker endringene på mosjon og trening!![]()
Det er det, og litt mer å strekke seg etter enn hva det har vært til nåSå bra! Tenkte at 4 timer på 5 dager er innafor![]()
Æsjer nok ikke meninga at jeg skal klare snopfri uke med bursdager og det som er
får klare å skaffe poeng på andre plasser da
![]()
Hadde jeg ikke vært så glad i kakerDet er helt ok <3
Tror nok snopefri ryker i dag her og![]()
Æsjer nok ikke meninga at jeg skal klare snopfri uke med bursdager og det som er
får klare å skaffe poeng på andre plasser da
![]()
Nei, men så irriterende da... at man skal havne i kakebonanza hver ukeDu klarer deg så fint på veiing at det snopet, eller rettere sagt kakestykket bare får være. Herrefred, kan ikke leve som en munk heller
Syns du er flink jeg!
Nei, men så irriterende da... at man skal havne i kakebonanza hver ukeDu klarer deg så fint på veiing at det snopet, eller rettere sagt kakestykket bare får være. Herrefred, kan ikke leve som en munk heller
Syns du er flink jeg!