Skravletråd for lag Bellona

Ikke positivt resultat på snikveiing i morrest her heller :(
Det blir spennende å se i morgen!

Fader, jeg blir så oppgitt :oops:
Har omtrent aldri hatt en bedre uke i slankekrigen når det kommer til mosjon og kosthold men likevel viser vekten + 800 gram på morgenen i dag :banghead:
Jeg vet det kan snu til i morgen, for det har skjedd før, men kan ikke unngå å tenke at dette kanskje går i dass denne uken :sorry:

Og hvordan skal man holde motet oppe og motivasjonen for videre jobbing når det beste man får til ikke er godt nok? :arghh:
Jeg har funnet ut at jeg må slutte å veie meg andre dager enn fredager! Her har vekta svingt med hele 2 kg forskjell:eek: forrige uke var jeg jo sikker på at det gikk til skogen, men gikk faktisk ned 0,6 kg!
Stå på!! Du gjør en knall jobb!:D så krysser vi fingrene for fine tall i morra:)

Hei :) Merker det har tatt litt tid før jeg kom i gang denne ganga. Men føler jeg er på rett spor nå endelig både med mosjon og kosthold. Håper det gir utslag imorgen så jeg kan hjelpe til med nedgang :)
Så godt å være skikkelig i gang! Lykke til i morgen:D

Takk ❤️
Skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd :)

Jeg har funnet ut at jeg må slutte å veie meg andre dager enn fredager! Her har vekta svingt med hele 2 kg forskjell:eek: forrige uke var jeg jo sikker på at det gikk til skogen, men gikk faktisk ned 0,6 kg!
Stå på!! Du gjør en knall jobb!:D så krysser vi fingrene for fine tall i morra:)
Takk! ❤️
Krysser fingrene for hele Bellona-gjengen

Har noen av dere prøvd å være i ketose før? Jeg skal starte opp imorgen, og er spent på om det vil gi gode resultater :-D

Har noen av dere prøvd å være i ketose før? Jeg skal starte opp imorgen, og er spent på om det vil gi gode resultater :-D

Jeg kom i ketose da jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i fjor. Fullstendig utsultet jeg da. Ikke helt til å sammenligne med karbohydratfri diett, men funka jo da. Gikk ned 10 kg på to uker. Sunt var det ikke...

Jeg vet det tar litt tid før kroppen går i ketose, opptil et par uker, men om du holder ut er det sikkert resultater å få.
Lykke til! :)

Jeg kom i ketose da jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i fjor. Fullstendig utsultet jeg da. Ikke helt til å sammenligne med karbohydratfri diett, men funka jo da. Gikk ned 10 kg på to uker. Sunt var det ikke...

Jeg vet det tar litt tid før kroppen går i ketose, opptil et par uker, men om du holder ut er det sikkert resultater å få.
Lykke til! :)
Huff ja det hørtes jo ikke så bra ut eller veldig behagelig ut. Stakkars deg :/
Ja skal holde ut, er veldig gira ihvertfall :-)

Bare under graviditet:facepalm: og det var jo ikke sunt i det hele tatt. Hadde svangerskapsdiabetes som jeg ikke fikk i sjakk, til tross for insulin og matregulering. Var enten skyhøye blodsukkermålinger eller i ketose.

Lykke til med det hvertfall:) regner med at du får resultater etterhvert. Jeg har vurdert det, men tror ikke jeg klarer det...

Ja, det funket kjempegodt! 9 kg ned på 2 måneder. Hos andre går det fortere :)

Jeg har gjort ferdig 4 av 6 på challenge nå. Snart tid for kveldsmat, men jeg tror jeg gjør de to siste før det så jeg kan logge ferdig poengene. Tålelig fornøyd med ukas innsat på utfordring i det minste.

Jeg har gjort ferdig 4 av 6 på challenge nå. Snart tid for kveldsmat, men jeg tror jeg gjør de to siste før det så jeg kan logge ferdig poengene. Tålelig fornøyd med ukas innsat på utfordring i det minste.
Til tross for 0 p på snopfri bonus så fikk jeg 1160 p på utfordringen, så veldig fornøyd med det! :D Satser på at det har minka på vekta også denne uka!
Flinkiser!
Lykke til med morgenveiinga! :)

Back
Topp