Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har funnet ut at jeg må slutte å veie meg andre dager enn fredager! Her har vekta svingt med hele 2 kg forskjellFader, jeg blir så oppgitt
Har omtrent aldri hatt en bedre uke i slankekrigen når det kommer til mosjon og kosthold men likevel viser vekten + 800 gram på morgenen i dag
Jeg vet det kan snu til i morgen, for det har skjedd før, men kan ikke unngå å tenke at dette kanskje går i dass denne uken
Og hvordan skal man holde motet oppe og motivasjonen for videre jobbing når det beste man får til ikke er godt nok?![]()
Så godt å være skikkelig i gang! Lykke til i morgenHeiMerker det har tatt litt tid før jeg kom i gang denne ganga. Men føler jeg er på rett spor nå endelig både med mosjon og kosthold. Håper det gir utslag imorgen så jeg kan hjelpe til med nedgang
![]()
Takk!Jeg har funnet ut at jeg må slutte å veie meg andre dager enn fredager! Her har vekta svingt med hele 2 kg forskjellforrige uke var jeg jo sikker på at det gikk til skogen, men gikk faktisk ned 0,6 kg!
Stå på!! Du gjør en knall jobb!så krysser vi fingrene for fine tall i morra
![]()
Har noen av dere prøvd å være i ketose før? Jeg skal starte opp imorgen, og er spent på om det vil gi gode resultater :-D
Huff ja det hørtes jo ikke så bra ut eller veldig behagelig ut. Stakkars deg :/Jeg kom i ketose da jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i fjor. Fullstendig utsultet jeg da. Ikke helt til å sammenligne med karbohydratfri diett, men funka jo da. Gikk ned 10 kg på to uker. Sunt var det ikke...
Jeg vet det tar litt tid før kroppen går i ketose, opptil et par uker, men om du holder ut er det sikkert resultater å få.
Lykke til!![]()
Bare under graviditetHar noen av dere prøvd å være i ketose før? Jeg skal starte opp imorgen, og er spent på om det vil gi gode resultater :-D
og det var jo ikke sunt i det hele tatt. Hadde svangerskapsdiabetes som jeg ikke fikk i sjakk, til tross for insulin og matregulering. Var enten skyhøye blodsukkermålinger eller i ketose.Har noen av dere prøvd å være i ketose før? Jeg skal starte opp imorgen, og er spent på om det vil gi gode resultater :-D
Lykke til i morgen alle sammen!![]()
TakkTil deg og
Dette blir spennende for flere av oss tror jeg ^^
Jeg har gjort ferdig 4 av 6 på challenge nå. Snart tid for kveldsmat, men jeg tror jeg gjør de to siste før det så jeg kan logge ferdig poengene. Tålelig fornøyd med ukas innsat på utfordring i det minste.
Flinkiser!Til tross for 0 p på snopfri bonus så fikk jeg 1160 p på utfordringen, så veldig fornøyd med det!Satser på at det har minka på vekta også denne uka!
Flinkiser!
Lykke til med morgenveiinga!![]()