Skravletråd for lag Bellona

Der gikk bonusen for mosjon:facepalm: har vært på farten i hele dag, og vi bor midt i skogen, så å gå tur etter mørkets frembrudd er ikke aktuelt!:(

Fant du på boe godt til middag da Sylvanas?
Jeg kan ikke veie meg hver dag en gang jeg, svinger så himla mye:bag:

Kjipt da :(

Det ble karbonader, fullkornsris og grønnsaker. Ikke akkurat spennende, men mette ble vi :)

Liker bedre når det er en pott enn et dagsmål, for da kan man ta en hviledag (slik jeg har gjort i dag) :D
Det gjør jeg også, men på en annen side så var det greit å få et spark over dørstokkmila:p helt klart en fordel å kunne ta en hviledag. Eller at man ikke mister bonus hvis man ikke har tid en dag.

Kjipt da :(

Det ble karbonader, fullkornsris og grønnsaker. Ikke akkurat spennende, men mette ble vi :)
Men Avocado mminna meg på at det var 180 min ila hele uka, og jeg har jo 150 eller noe alt, så skal klare det alikevel :)

Trenger ikke alltid å være så spennende, kan jo være godt alikevel.

Men Avocado mminna meg på at det var 180 min ila hele uka, og jeg har jo 150 eller noe alt, så skal klare det alikevel :)

Trenger ikke alltid å være så spennende, kan jo være godt alikevel.

Ah, trodde du ikke ville ha tid resten av uka jeg ser du :)
Da går det jo bra likevel :D
Hvordan går det med challenge?

Har litt menssmerter i dag :dead: Typisk om den kommer nå rett før veiing, for den har gjerne med seg litt søtsug og en helt egen evne til å holde på et par kilo... :oops:

Har litt menssmerter i dag :dead: Typisk om den kommer nå rett før veiing, for den har gjerne med seg litt søtsug og en helt egen evne til å holde på et par kilo... :oops:
Samme her :shifty: Håper så inderlig hu kan holde seg borte fram til lørdag :hilarious:

Ånei! Håper det går bra! Kan godt vente til etter veiing synes jeg :D

Jeg sliter virkelig med mat for tiden. Håper det blir bedre når smerten i kjeven forsvinner. På den positive siden så får jeg i meg mye frukt da ^^

Å nei:( krysser fingrene for at kroppen oppfører seg eksemplarisk og at du går ned:rolleyes:

Det går bra:D men hvordan klare si nei til nystekt eplekake??:eek:
Hvordan går det med deg?

Jeg liker ikke eplekake, men det lukter jo himmelsk da! Klarte du å stå imot?

Det går greit med meg. Stresset, mine to er mer som en hel flokk føler jeg ^^

Jeg liker ikke eplekake, men det lukter jo himmelsk da! Klarte du å stå imot?

Det går greit med meg. Stresset, mine to er mer som en hel flokk føler jeg ^^
Klarte ikke det:bag: den både lukta og smakte himmelsk:p men jeg kunne jo ikke takke nei da hu hadde bakt fordi vi kom på besøk!

Jeg og føler ofte at jeg har en flokk:rolleyes: og blir elstra når man er alene med dem!

Klarte ikke det:bag: den både lukta og smakte himmelsk:p men jeg kunne jo ikke takke nei da hu hadde bakt fordi vi kom på besøk!

Jeg og føler ofte at jeg har en flokk:rolleyes: og blir elstra når man er alene med dem!

Jaja, det var helt sikkert verdt det :D

Hei :-) Merker det har tatt litt tid før jeg kom i gang denne ganga. Men føler jeg er på rett spor nå endelig både med mosjon og kosthold. Håper det gir utslag imorgen så jeg kan hjelpe til med nedgang :-)

Fader, jeg blir så oppgitt :oops:
Har omtrent aldri hatt en bedre uke i slankekrigen når det kommer til mosjon og kosthold men likevel viser vekten + 800 gram på morgenen i dag :banghead:
Jeg vet det kan snu til i morgen, for det har skjedd før, men kan ikke unngå å tenke at dette kanskje går i dass denne uken :sorry:

Og hvordan skal man holde motet oppe og motivasjonen for videre jobbing når det beste man får til ikke er godt nok? :arghh:

Hei :) Merker det har tatt litt tid før jeg kom i gang denne ganga. Men føler jeg er på rett spor nå endelig både med mosjon og kosthold. Håper det gir utslag imorgen så jeg kan hjelpe til med nedgang :)

Så bra :)

Fader, jeg blir så oppgitt :oops:
Har omtrent aldri hatt en bedre uke i slankekrigen når det kommer til mosjon og kosthold men likevel viser vekten + 800 gram på morgenen i dag :banghead:
Jeg vet det kan snu til i morgen, for det har skjedd før, men kan ikke unngå å tenke at dette kanskje går i dass denne uken :sorry:

Og hvordan skal man holde motet oppe og motivasjonen for videre jobbing når det beste man får til ikke er godt nok? :arghh:

Kjenner til den ja :(
Men husk at om mensen er på vei så er det nok grunnen til vektoppgang, så ikke gi opp :)

Back
Topp