Vi som temper

Første gang med temping! Håper dette er dip før EL!?

Aner ikke når jeg har el. Med førstemann hadde jeg el på cd 18 men når vi nå prøver på nr 2 fikk jeg positiv el digital på cd 13 og negativ cd14 ene syklusen. Ikke funnet lh toppen etter det, så derfor temping

Screenshot_20180911_181720.jpg

Da har jeg tempa i fire dager og plotter det inn på fertilityfriend og mensenappen jeg ellers har :) Men hvor er det man plotter inn info om f.eks. symptomer - alle de forkortelsene? Er det når man trykker inn på datoen? Jeg har appen på telefon

Da har jeg tempa i fire dager og plotter det inn på fertilityfriend og mensenappen jeg ellers har :) Men hvor er det man plotter inn info om f.eks. symptomer - alle de forkortelsene? Er det når man trykker inn på datoen? Jeg har appen på telefon

Ja, når du klikker på datoen, så er det mer du kan fylle inn enn bare tempen, litt lenger ned. Tror du kan endre på rekkefølgen så det du bruker kommer høyst opp. Symptomer finner du under Specifics.

Stoler dere andre alltid på tempen (og appen)? Eller kan magefølelsen være mer riktig noen ganger?

Dette er fjerde syklusen jeg temper. Jeg synes at jeg har så rar kurve nå.

Positiv eggløsningstest mandag kl 12 og 22 og i går kl 12 og 21:30. I går hadde jeg eggløsningssmerter fra 12 til 20. Eggløsningssmertene kjentes som de pleier å gjøre - først stikkinger, så ømt nederst i magen og innimellom litt smerter nederst i ryggen, smertefullt å hoste, og jeg gikk med forsiktige skritt fordi det var så ømt. Derfor tror jeg at jeg hadde eggløsning i går. Men jeg ble overrasket over å få nedgang i tempen i dag. Jeg ble også overrasket i går når tempen steg over 0,3 grader uten at jeg hadde kjent noe. Da tenkte jeg at jeg kanskje hadde hatt eggløsning mens jeg sov.

Jeg vet ikke, men jeg kan selvfølgelig ha sovet med munnen åpen. Målte to ganger rett etter hverandre; 36,16 og 36,39. Jeg lå stille i senga i 15-20 min med munnen igjen, og tok tempen igjen, da 36,5. Men valgte å legge inn den høyeste av de jeg fikk rett etter at jeg våknet.

519689AF-601B-443F-B7B0-1157923AC38B.jpeg

Skikkelig merkelig temp denne gangen. Vanligvis kommer TR om kvelden 12 dpo eller morgen 13 dpo, og tempen går alltid ned i forkant. Trodde igår at den gikk ned, men idag er den oppe igjen.
Harikke testa siden mandag 12 dpo, og da var den blenda. Hadde svak strek rett før helga, så antar at jeg har hatt en kjemisk.
Kan det være den som fortsatt klusser det til?
20180912_075425.jpg

Lav temp, negative tester og tappen begynner smått å åpne seg. Mensen kommer nok denne mnd også.

Har tatt kontakt med en fertilitetsklinikk og skal ta meg en sjekk, så det blir godt å få vite om alt er som det skal.

Vedlegg

• Screenshot_20180912-111208_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180912-111208_FF Mobile.jpg
    353,7 KB · Visninger: 104
Vis vedlegget 274547
Nei... :( Kjenner også ut som mensen er rett rundt hjørnet. Fader altså, dumme sa. :arghh:
Er det noen som helst sjanse for at dette går bra og at temperaturene bare er lave? Eller er en slik jevn nedgang alleti et sikkert fortegn på mensen? Ingen tegn til mensen enda, selv om jeg kjenner godt at det stikker og trykker litt der nede. Tviholder på håpet selv om jeg tenker det er urealistisk :(

Lurer på om EL har vært nå? Hvor lenge pleier tappen deres å være åpen? Dere som følger med på den. Fikk sterkest ELtest på CD 19, men nå begynner den å bli svakere igjen tror jeg..

IMG_20180912_193507.jpg

Det Detde vært helt fantastisk, men da skal det vel gå rett ned og rett opp igjen? Og ikke så gradvis ned? Hmm! Er redd tempen i dag er feil.
Det vet jeg faktisk ikke. Min kurve denne pp er helt merkelig, men har fått positiv test.

Da var jeg ferdig å tempe. :) ikm i morgen, og tempen sank ikke heldigvis :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20180913-065937_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180913-065937_FF Mobile.jpg
    691,7 KB · Visninger: 122
Back
Topp