Oss testetøser imellom

Sniker meg inn litt her, for ser at her er det damer som har greie på tester ;)
Jeg var dum nok til å ta en digital til morgen i dag. Bare for å se det lyse 3+ en gang til.. Er i dag i følge beregningene 6+6. Problemet er bare at det slettes ikke lyste 3+, men 2-3... og da blir jeg jo bekymret... Åpnet den for å se på strimlene. Legger ved vedlegg. Hva tenker dere? Kan det være en feil på dataen som leser av? Skal til legen på fredag, men det er jo en evighet til...
page.jpg

Min første kjemiske graviditet. Så kjedelig.. svakt utslag i går og i dag. Og begynte å blø i går. Ny pp da, teit at det skulle være så vanskelig denne gang å bli gravid. Iallfall når man har klart det på pp1 og pp2 før. Denne gang har det bare vært tull med kroppen min[emoji849] pluss kortere lutealfase.
Dagens svake
IMG_5283.JPG

Sniker meg inn litt her, for ser at her er det damer som har greie på tester ;)
Jeg var dum nok til å ta en digital til morgen i dag. Bare for å se det lyse 3+ en gang til.. Er i dag i følge beregningene 6+6. Problemet er bare at det slettes ikke lyste 3+, men 2-3... og da blir jeg jo bekymret... Åpnet den for å se på strimlene. Legger ved vedlegg. Hva tenker dere? Kan det være en feil på dataen som leser av? Skal til legen på fredag, men det er jo en evighet til... Vis vedlegget 274453
Jeg hadde prøvd å ikke uroe meg - i bruksanvisningen står det at testen ikke skal brukes etter at man går inn i uke 6, for da blir hcg-nivåene så høye at testen ikke nødvendigvis klarer å «håndtere»det, og dermed kan gi feil resultat.. :happy: Forstår selvfølgelig at du blir urolig, men de aller fleste gangene så går det jo bra! :happy:

Back
Topp