lusemus 71
Forumet er livet
Ser, la den bli sterkereSer dere noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser, la den bli sterkereSer dere noe?
Wow digital i morgon 1-2 ukerJeg er gravid og streken er sterkere enn i går. Spottet bittelitt på papiret i går kveld og kjenner den umiskjennelig smerten i magen og ryggen når det ender i kjemisk [emoji17]Vis vedlegget 274445

Wow digital i morgon 1-2 uker![]()
Jeg hadde prøvd å ikke uroe meg - i bruksanvisningen står det at testen ikke skal brukes etter at man går inn i uke 6, for da blir hcg-nivåene så høye at testen ikke nødvendigvis klarer å «håndtere»det, og dermed kan gi feil resultat..Sniker meg inn litt her, for ser at her er det damer som har greie på tester
Jeg var dum nok til å ta en digital til morgen i dag. Bare for å se det lyse 3+ en gang til.. Er i dag i følge beregningene 6+6. Problemet er bare at det slettes ikke lyste 3+, men 2-3... og da blir jeg jo bekymret... Åpnet den for å se på strimlene. Legger ved vedlegg. Hva tenker dere? Kan det være en feil på dataen som leser av? Skal til legen på fredag, men det er jo en evighet til... Vis vedlegget 274453
Forstår selvfølgelig at du blir urolig, men de aller fleste gangene så går det jo bra! 
Huff, så utrolig kjipt!!Begynte å blød nå
ser du noe på den som ikke er redigert å?Ser, la den bli sterkere![]()
Håper det er hormonell. Krysser det som kan kryssesBegynte å blød nå
Begynte å blød nå
8 dpo ikke morgeurin. ser dere noe i dag å?![]()
Ja, jeg ser strek8 dpo ikke morgeurin. ser dere noe i dag å?![]()
Begynte å blød nå

Kjempe fin stigningDette er en fin stigning, sant? Siste tatt idag 11 dpo, ettermiddagsurin![]()

Så godt å høre <3Kjempe fin stigning![]()