September 2018

Ja så kjipt, men da ordna seg nok! Blir spennande å høyra når de får uttak då! E ikkje alltid da blir på den datoen ein e forespegla, så de kan jo håpa! Lykke til på tirsdag med kontroll! :)

Det gjør det nok :) Bare vi får dagen for uttak, så må han nesten bare bli med, også får jobben ordne seg på andre måter, hehe.

Er 36 timer igjen, og kjenner at jeg er superspent allerede, eller allerede, har jo egentlig vært det i en evighet alt.

Har ikke noen dato, utenom at det mest sannsynlig blir rundt uke 39 :) Så er ikke så veldig lenge til nå.

Skjønner godt det klør i fingrene, godt jobba å vente! Ikke lenge igjen nå, blir spennende!! Er jo vanlig å ikke ha så mye symptomer så tidlig så jeg har troa [emoji6]

Jeg har også lekt med tanken å teste før, men så slår jeg det fra meg og er fast bestemt på å vente til TD...får se om jeg klarer å holde meg [emoji28]. Jeg mistenker nå at jeg kanskje er litt lett overstimulert likevel, ettersom jeg ble gradvis bedre men har blitt verre igjen siden igår..grei allmenntilstand forsåvidt, men mye smerter i magen/over venstre eggstokken, og føles som det er en del væske inni der. Må fly på do hele tiden å tisse, og selv om jeg gjør det føles det som det sprenger over blæra nærmest hele tida. Prøvde trykke litt på venstre side ettersom det gjør vondt over hele og bak oppover ryggen, rett over eggstokken gjorde det så vondt at jeg hoppet og skrek til..ikke tvil om hvor smerten kommer fra nei [emoji849] skal ringe riksen imorgen, prøvde å ringe idag men de svarer ikke telefonen på helg tydeligvis...

Håpe på det beste,men forvente det verste [emoji4] har liksom ikke noen symptomer på at det ikke skal gå bra,men heller ingen symptomer på at det skal gå bra..

Mine smerter gikk over onsdag/torsdag etter innsett,dvs 4-5 dager ca..
Sikkert greit å vite hvis smertene har vært borte for så å komme tilbake. Men man kan jo også bli overstimulert av å være gravid også [emoji51] men greit å høre med ekspertisen..

Håper jeg havner her inne :)

Elva - B2 - 1 søskenforsøk(FER) - Provera, Progynova, Lutinus, Klexane og Prednisolon - Hausken Bergen - har startet på provera for å få mens - 2 blastocyst på frys
La deg til, velkommen hit :)

Håpe på det beste,men forvente det verste [emoji4] har liksom ikke noen symptomer på at det ikke skal gå bra,men heller ingen symptomer på at det skal gå bra..

Mine smerter gikk over onsdag/torsdag etter innsett,dvs 4-5 dager ca..
Sikkert greit å vite hvis smertene har vært borte for så å komme tilbake. Men man kan jo også bli overstimulert av å være gravid også [emoji51] men greit å høre med ekspertisen..

Ja får bare høre..var det 4-5 dager etter innsett eller uttak? Håper det går over iløpet av de neste dagene...er jo samtidig kanskje litt positivt tegn også å bli dårligere da, mtp at det kanskje betyr stigende hcg :rolleyes: Selv om jeg skulle tro det var litt tidlig enda, er jo bare på rugedag 5...

Åhhh, jeg føler jeg henger så etter, med alle som har hatt både uttak og insett her inne...
Jeg er liksom siste mann ut :oops: Men jeg kommer etter... :hilarious:

Er det noen som går på Progynova som har hatt smerter? Helt nederst, nesten som menssmerter.. Er det vanlig? [emoji28]

Da var ovitrellen tatt... og da er jeg ferdig med mine medisiner Så langt..
Og håper på jeg kan starte på lutinus på onsdag :D

Gratulerer med ferdig med medisiner :)

Er det noen som går på Progynova som har hatt smerter? Helt nederst, nesten som menssmerter.. Er det vanlig? [emoji28]
Progynova var helt forjævlig.. Kanskje verst mentalt, men jeg følte meg ganske ødelagt :p

Hvordan er innsett jenter? Vondt? Gruer meg litt, gleder meg mest [emoji171]
Innsett er helt greit, husk full blære :)
Eneste har hatt er en livmor som liker å stikke av, det er ikke så behagelig når de prøver å holde den fast :p

Ja får bare høre..var det 4-5 dager etter innsett eller uttak? Håper det går over iløpet av de neste dagene...er jo samtidig kanskje litt positivt tegn også å bli dårligere da, mtp at det kanskje betyr stigende hcg :rolleyes: Selv om jeg skulle tro det var litt tidlig enda, er jo bare på rugedag 5...

Etter innsett merket jeg symptomer..

Full blære er ingen problem, jeg tisser kanskje en til fire ganger i timen :hilarious:
Verre er det å huske at jeg ikke må tisse når jeg kommer dit...

Hvorfor full blære ved innsett??

Jeg fikk ikke noe beskjed om å ha full blære, de nevnte ingenting om det i det hele tatt...bare kom og ropte meg opp, rett inn og av med buksa, opp i stolen, sjekket navn og fødselsnummer så de ikke satte inn feil egg, litt vask inni der og så satte hun inn kateteret og førte egget inn. Vipps, ferdig på 5 minutter.

Kun 3 dager igjen til testdato [emoji51][emoji51]

Har klødd i fingrene etter å teste før,men har fått avverget flere ganger. Usikker på hvordan utfallet blir. Føler liksom ikke noe. Symptomer som jeg kjenner er tretthet(kan være Crinone),økt matlyst,ømme pupper(kan være Crinone) og brystknopper. Synes jeg ser antydning til blodårer på brystene. Men alt kan være så tilfeldig og under rygging så tar man alt for å være symptomer [emoji85][emoji85] godt en snart får ordentlig svar [emoji4]
Så spennende:)

Skjønner godt det klør i fingrene, godt jobba å vente! Ikke lenge igjen nå, blir spennende!! Er jo vanlig å ikke ha så mye symptomer så tidlig så jeg har troa [emoji6]

Jeg har også lekt med tanken å teste før, men så slår jeg det fra meg og er fast bestemt på å vente til TD...får se om jeg klarer å holde meg [emoji28]. Jeg mistenker nå at jeg kanskje er litt lett overstimulert likevel, ettersom jeg ble gradvis bedre men har blitt verre igjen siden igår..grei allmenntilstand forsåvidt, men mye smerter i magen/over venstre eggstokken, og føles som det er en del væske inni der. Må fly på do hele tiden å tisse, og selv om jeg gjør det føles det som det sprenger over blæra nærmest hele tida. Prøvde trykke litt på venstre side ettersom det gjør vondt over hele og bak oppover ryggen, rett over eggstokken gjorde det så vondt at jeg hoppet og skrek til..ikke tvil om hvor smerten kommer fra nei [emoji849] skal ringe riksen imorgen, prøvde å ringe idag men de svarer ikke telefonen på helg tydeligvis...
Syns egentlig du skal ta en tur til legevakten. Sikkert ikke noe farlig, men jeg fikk streng beskjed om å ringe legevakten om jeg ble værre. De sa det var veldig viktig at de på legevakten ikke skulle klemme på magen for da kunne eggstokkene vri seg. Føler nesten løpet er kjørt her siden jeg er helt fin igjen jeg.

Back
Topp