Takk for det. Det gikk dessverre dårlig for meg i dag[emoji17] De to eggene som var befruktet på lørdag stoppet å utvikle seg i dag.
Hadde samtale med gynekologen og snakket litt rundt det og hva årsak kunne være til dette. Blir jo befruktet, men så stopper det helt opp etter det.
Gynekologen spurte meg til og med om jeg hadde forslag til hva jeg ønsket å prøve neste gang. Hørtes ikke ut som om det var noe med lab’en, for de andre sine egg hadde ikke stoppet opp.
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre og hva jeg skal tenke... noen ganger har jeg tenkt at det ikke kommer til å gå bra i det hele tatt, og at man kanskje til slutt må ta et standpunkt om å la være.
Snakket litt om eventuell laparaskopi dersom
neste forsøk blir like mislykket det også.
Hvordan har du det forresten? Nå ble det veldig mye om meg[emoji51]
Bare et lite tips fra sniken meg. Sjekk Eddiwens dagbok og hva hun tok av tilskudd for å forbedre eggkvaliteten før forsøket. Det har fungert for flere av oss her inne. Det krever litt tid å få gjennomført men absolutt verd det. Ellers kan kanskje en privatklinikk hjelpe deg med DHEA? Jeg vet Hausken har stor tro på det. Endometriose kan også påvirke kvaliteten, så kan være verd å få sjekka ut.
Og du, stå på krava om ICSI neste gang! Du skal slippe å kaste bort forsøk fordi sykehuset sitter med hode opp en mørk plass.
Ønsker deg all lykke til med neste forsøk ❤
Men ellers er formen nærmeste uforskammet god, jeg er helt sjokkert over at det går an å føle seg så bra etter et uttak, jeg trodde forrige gang var normalen..