Vi som temper

Skjønner ikke helt? Du har jo ingen høye temp? Tvilsomt at du har hatt EL enda. Krysset kommer opp etter 3 dager med høy temp, ikke før EL :)
Mente ikke att jeg har hatt EL [emoji85] beskrev det nok feil

Så da skal det være 3 dager på rad eller forskjellige dager med høy temp? Blir litt forvirret av dette med temp [emoji85]

Er nok fordi jeg nyrlig har begynt med det [emoji28]

Hei!
Jeg er ny på dette med temping, og skulle gjerne fått noen synspunkt på grafen min.

Litt info: ustabile sykluser på mellom 28 og 43 dager. Snitt på 35 vil jeg tippe. Forrige syklus var 42 dager. Vet ikke hvor lang lutealfase jeg har.
Jeg har testet med eggløsningstester helt siden første dag av syklus, ikke fått noen positive. Har heller ikke merket noe eggløsningsslim, men har hatt mye hvitaktig slim.

I dag har jeg merket en veldig ømhet i livmortappen, trenger ikke ta på den før å kjenne det, men når jeg sjekket den tidligere i dag oppdaga jeg rødt/rosa blod, og resten av dagen har jeg hatt brunaktig utflod.

Ut fra grafen så vil den ha det til at jeg har hatt eggløsning allerede, til tross for manglende positive tester og manglende eggehviteutflod.

Er det noen som har noen meninger om både grafen , og kanskje også hvorfor jeg kjenner på denne ømheten og blør litt?

Vedlegg

• b_d3g94A.png
    b_d3g94A.png
    28,8 KB · Visninger: 136
Om jeg mangler en høy temp til før jeg får opp det krysset ?? [emoji849]
66942a994cdbce30b68c373f6d8d6891.jpg

Aha, da skjønner jeg. Krysset kommer etter at appen mener du har hatt EL. Det skjer vanligvis etter tre dager med høy temp, eventuelt 4 hvis en av de har hatt lavere temp. Men det må alltid være et tydelig skifte mellom tempen før og etter EL for at appen skal være sikker. Krysset kommer aldri FØR tre dager med høyere temp, men av til trenger den flere dager hvis stigningen er liten. Håper du skjønte litt mer nå [emoji4]

Aha, da skjønner jeg. Krysset kommer etter at appen mener du har hatt EL. Det skjer vanligvis etter tre dager med høy temp, eventuelt 4 hvis en av de har hatt lavere temp. Men det må alltid være et tydelig skifte mellom tempen før og etter EL for at appen skal være sikker. Krysset kommer aldri FØR tre dager med høyere temp, men av til trenger den flere dager hvis stigningen er liten. Håper du skjønte litt mer nå [emoji4]
Skjønte mer nå ja [emoji28]

Hvis det ikke kommer opp noe kryss i denne syklusen da ? [emoji85][emoji28]

Hei!
Jeg er ny på dette med temping, og skulle gjerne fått noen synspunkt på grafen min.

Litt info: ustabile sykluser på mellom 28 og 43 dager. Snitt på 35 vil jeg tippe. Forrige syklus var 42 dager. Vet ikke hvor lang lutealfase jeg har.
Jeg har testet med eggløsningstester helt siden første dag av syklus, ikke fått noen positive. Har heller ikke merket noe eggløsningsslim, men har hatt mye hvitaktig slim.

I dag har jeg merket en veldig ømhet i livmortappen, trenger ikke ta på den før å kjenne det, men når jeg sjekket den tidligere i dag oppdaga jeg rødt/rosa blod, og resten av dagen har jeg hatt brunaktig utflod.

Ut fra grafen så vil den ha det til at jeg har hatt eggløsning allerede, til tross for manglende positive tester og manglende eggehviteutflod.

Er det noen som har noen meninger om både grafen , og kanskje også hvorfor jeg kjenner på denne ømheten og blør litt?
Ikke alle har den typiske EL slimet, og mange som ikke får positiv test selv om de har EL [emoji4]
Jeg får sjeldent EL slim, et mer vannete de fleste pp'er.
Ser du har krysset av for det på charten din.

Når det kommer til blod, så kan det være at du har truffet noe med tuppen på neglen din, og lagd en rift. Eller det kan være en så kaldt feste blødning.

For det er ikke alltid jeg føler at jeg kjenner om jeg har EL eller ikke :sorry: Men dette er vell noe gynekolog kan hjelpe til med? :shy:

Ja, gyn kan se om du har hatt EL eller ikke. Men temping gir også ganske tydelige svar, så jeg ville prøvd det først. Det kan også gi gyn en indikasjon på hva som evt ikke funker. Ikke alle kjenner om de har EL eller ikke [emoji4] Jeg hadde minst like mye symptomer på EL som jeg pleier sist mnd, men tempen viste at egget mest sannsynlig ikke slapp. Jeg kunne ikke kjenne forskjell, annet enn at EL-slim og murring kom noen dager senere enn vanlig og mensen var litt annerledes. Ikke noe jeg ville tenkt over hvis jeg ikke hadde tempet tror jeg.

Ja, gyn kan se om du har hatt EL eller ikke. Men temping gir også ganske tydelige svar, så jeg ville prøvd det først. Det kan også gi gyn en indikasjon på hva som evt ikke funker. Ikke alle kjenner om de har EL eller ikke [emoji4] Jeg hadde minst like mye symptomer på EL som jeg pleier sist mnd, men tempen viste at egget mest sannsynlig ikke slapp. Jeg kunne ikke kjenne forskjell, annet enn at EL-slim og murring kom noen dager senere enn vanlig og mensen var litt annerledes. Ikke noe jeg ville tenkt over hvis jeg ikke hadde tempet tror jeg.
Har vært før att gynekolog og tilbakemeldingen er att alt er normalt og finner ikke noe galt, men er nok mer jeg som ikke er oppdatert når ting skjer med kroppen siden det er først nå jeg har begynt å tempe og observere ting og tang som jeg ikke gjorde før [emoji28][emoji28][emoji28]

Utrolig hva man lærer om seg selv [emoji28][emoji85] he he

Lurer på noe, hvis dere har sex på natten , registrer dere samleie på dagen som har vært eller dagen som kommer på FF ?:happy:

Hvordan oppfører tempen deres seg dersom dere har sovet dårlig?
Kroppen har virkelig prøvd på el, men det ble ikke økning i dag som forventet (håpte), men var en urolig natt, var våken fra 03-04:30, temper kl 06..

Kaaanskje kroppen min har sluppet et egg nå? Hadde nesten positiv El test både CD 17 og 18, ikke helt positiv, men det kan jo være jeg missa toppen evt. Blir spennende å se de neste dagene! Litt murringer i går kveld, samt litt slim de siste dagene også. Håper! [emoji173]️

IMG_5995.JPG

Screenshot_20180822-103145.jpg

Usikker på tolkning av denne... Skulle tro jeg hadde fått festedipp om jeg er gravid, så gikk vel ikke denne gangen heller

Kaaanskje kroppen min har sluppet et egg nå? Hadde nesten positiv El test både CD 17 og 18, ikke helt positiv, men det kan jo være jeg missa toppen evt. Blir spennende å se de neste dagene! Litt murringer i går kveld, samt litt slim de siste dagene også. Håper! [emoji173]️

Vis vedlegget 271783

Hvis denne stiger i tre dager nå er jo det veldig lovende :)

Back
Topp