Vi som temper

Jeg har dårlig streksyn:confused: Ser ikke noe på de.. har du bilde av tempkurven din denne syklusen? Vet du når du hadde EL?
Har ikke tempet de siste dagene siden jeg hadde blødning i ca to dager og de siste dagene har det vært spotting [emoji849] derfor jeg tok testen for pleier ikke å ha spotting på CD3 og CD4 (CD4, i dag) pleier å blødning / mens i 7 dager i strekk.

Har ikke tempet de siste dagene siden jeg hadde blødning i ca to dager og de siste dagene har det vært spotting [emoji849] derfor jeg tok testen for pleier ikke å ha spotting på CD3 og CD4 (CD4, i dag) pleier å blødning / mens i 7 dager i strekk.
Hm.. jeg aner dessverre ikke . Er du bekymret får du Evt ta en tur til legen eller no:) håper mensen ordner seg og at du finner ut av det :happy:

Hm.. jeg aner dessverre ikke . Er du bekymret får du Evt ta en tur til legen eller no:) håper mensen ordner seg og at du finner ut av det :happy:
Ska om ikke mange dagene til legen så får det opp da [emoji4]

Orker ikke å ringe etter helgen [emoji28] for irriterer jeg meg bare mer over det til jeg skal til lege timen, og det er ikke sikkert jeg får legetime før jeg skal dit så [emoji23]

Føler tempen har vært litt rar denne syklusen, men får se videre. Håper på en stigning snart da el nermer seg. Nå er vi i pp7 å jeg tenkte å prøve ut menskopp, mener d var på bv jeg leste at ei som anbefalte å sette inn koppen rett etter sex. Så får vi se om d har noe for seg [emoji12]

Vedlegg

• 20180817_222635.jpg
    20180817_222635.jpg
    81,4 KB · Visninger: 107
Positiv EL test for to dager siden, men kanskje egget slapp nå? Eller er det for liten stigning? Første gang jeg temper [emoji28]

IMG_5972.jpg

Noterer dere alltid første temp? Fikk et merkelig tempfall i dag 5dpo. Tempet 36.30, men da jeg tempet umiddelbart et par ganger til steg den til 36.64. (Jeg tempet også en time senere enn vanlig, derfor hul prikk).
IMG_1659.jpg

Hm.. ingen EL i sikte ennå. Monitor har kun vist lav hittil, men kjente litt på tappen i går kveld, og da hadde jeg bittelitt EL slim.. idag har jeg også ett temphopp... hva skjer?
5b4ffc2626080c73203163e5a743a274.jpg

I går fikk jeg ikke tempa pga nattjobbing, og da jeg skulle tempe i dag var dritten tom for batteri [emoji23][emoji23][emoji106]

Men fikk positiv el-test i går mellom frokost og lunsj, og enda mer positiv i dag mellom middag og kvelds. Legg til insane el-smerter så tenker jeg det slipper i natt eller noe.

La inn aksjer i går og får prøve å lure med mannebeinet i dag og [emoji16]
Image1534704255.397671.jpg

Jeg reiste fra tempen denne helgen - angrer på det, for jeg skulle gjerne sett hvordan kjemisk graviditet slo ut på tempen!

Klar for å tempe igjen i morgen - CD3. Blir moro å starte litt tidligere denne syklusen enn forrige!

Back
Topp