Vi som temper

Min temp kan gjerne holde seg over CL både første og andre dag av mensen, med andre ord så er det ikke alltid den synker drastisk før jeg begynner å blø:) Men kan hende det er uvanlig?:hilarious:

Aaaaaner ikke..... hadde håpet den skulle synken dagevis i forveien ;)

IMG_1701.jpg

Skikkelig tempfall i dag. Men var ganske tørr i munnen, så mulig sovet med åpen munn :p Forklarer vel uansett ikke et såpass kraftig fall. Veldig annerledes enn tidligere sykluser

IMG_1702.jpg

Nå trenger jeg noen erfarne tempere's synspunk ( eller ikke så erfarne som har svaret):happy:

Hvor lenge etter egget slipper stiger tempen ? Jeg hadde litt antydninger til EL smerter ved midnatt i natt, tempen var lav i dag tidlig.. Har ingen fysiske tegn på at EL har vært annet enn at utfloden har endret seg til mere sånn den pleier å være etter EL . Skal egentlig ikke ha EL før søndag som kommer..

Kan jeg ha hatt EL ved midnatt i natt uten å ha tempstigning i dag?

Har et spørsmål.. er det viktigst å tempe til samme tid hver dag eller med en gang man våkner? Har en gutt på 3 år som til tider våkner før alarmen min, jeg står som regel ikke opp da, men vi ligger i senga sammen en stund. Er det da viktigst at jeg temper med en gang jeg da våkner, eller bare før jeg står opp? Det kan jo variere fra 05.30-07.30.

Dere er nok bedre emd temping enn meg [emoji85]

Om denne kurven er rar ? [emoji28] eller er det bare meg
5e72b401d1b224d7bde9fcb6ca6c61c3.jpg
Du har kanskje hatt eggløsning på onsdag? Må det ikke 3 dager med forhøyet temperatur til for at FF skal sette inn krysset? Har du sjekket om du får kryss hvis du legger inn en høy temperatur i morgen?

Har et spørsmål.. er det viktigst å tempe til samme tid hver dag eller med en gang man våkner? Har en gutt på 3 år som til tider våkner før alarmen min, jeg står som regel ikke opp da, men vi ligger i senga sammen en stund. Er det da viktigst at jeg temper med en gang jeg da våkner, eller bare før jeg står opp? Det kan jo variere fra 05.30-07.30.

Så lenge du har sovet noen timer sammenhengende og temper med en gang du våkner bør jo det være det beste, tenker jeg :) Men det er jo viktig at tempen har fått sunket og blitt skikkelig «hviletemp» om det skal bli riktig.

Du har kanskje hatt eggløsning på onsdag? Må det ikke 3 dager med forhøyet temperatur til for at FF skal sette inn krysset? Har du sjekket om du får kryss hvis du legger inn en høy temperatur i morgen?
La til enda høyere temp dagen der igjen og da kom krysset opp [emoji85] for vente 2 - 3 dager så kanskje krysset kommer opp
9e92616f077ed801008e011fdf6f444d.jpg

Så lenge du har sovet noen timer sammenhengende og temper med en gang du våkner bør jo det være det beste, tenker jeg :) Men det er jo viktig at tempen har fått sunket og blitt skikkelig «hviletemp» om det skal bli riktig.

Jeg har som regel sovet gjennom hele natten, så har alltid minimum 6 timer på øyet før jeg våkner. Men FF gir meg advarsler om at jeg temper på ulike tidspunkt hele tiden, så da ble jeg litt usikker på hva som er best. Kan jo ikke helt styre at jeg våkner tidligere av guttungen akkurat :) Men heldigvis er han lite våken på natta, så den sammenhengende søvnen er i boks!

Særs fornøyd med å få kryss i dag. Får bare håpe det ble nok aksjer [emoji85]
Image1535133751.487877.jpg

Back
Topp