Når synker tempen hvis man ikke er gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min temp kan gjerne holde seg over CL både første og andre dag av mensen, med andre ord så er det ikke alltid den synker drastisk før jeg begynner å bløNår synker tempen hvis man ikke er gravid?

Min temp kan gjerne holde seg over CL både første og andre dag av mensen, med andre ord så er det ikke alltid den synker drastisk før jeg begynner å bløMen kan hende det er uvanlig?
![]()

Du har kanskje hatt eggløsning på onsdag? Må det ikke 3 dager med forhøyet temperatur til for at FF skal sette inn krysset? Har du sjekket om du får kryss hvis du legger inn en høy temperatur i morgen?Dere er nok bedre emd temping enn meg [emoji85]
Om denne kurven er rar ? [emoji28] eller er det bare meg![]()
Har et spørsmål.. er det viktigst å tempe til samme tid hver dag eller med en gang man våkner? Har en gutt på 3 år som til tider våkner før alarmen min, jeg står som regel ikke opp da, men vi ligger i senga sammen en stund. Er det da viktigst at jeg temper med en gang jeg da våkner, eller bare før jeg står opp? Det kan jo variere fra 05.30-07.30.
Prøvde det men krysset kom ikke opp [emoji849]Du har kanskje hatt eggløsning på onsdag? Må det ikke 3 dager med forhøyet temperatur til for at FF skal sette inn krysset? Har du sjekket om du får kryss hvis du legger inn en høy temperatur i morgen?
La til enda høyere temp dagen der igjen og da kom krysset opp [emoji85] for vente 2 - 3 dager så kanskje krysset kommer oppDu har kanskje hatt eggløsning på onsdag? Må det ikke 3 dager med forhøyet temperatur til for at FF skal sette inn krysset? Har du sjekket om du får kryss hvis du legger inn en høy temperatur i morgen?
Med riktig tid og?Prøvde det men krysset kom ikke opp [emoji849]![]()
Ah, der hadde du svart og ja.La til enda høyere temp dagen der igjen og da kom krysset opp [emoji85] for vente 2 - 3 dager så kanskje krysset kommer opp
Så lenge du har sovet noen timer sammenhengende og temper med en gang du våkner bør jo det være det beste, tenker jegMen det er jo viktig at tempen har fått sunket og blitt skikkelig «hviletemp» om det skal bli riktig.
Å korleis puls inn ?