Hvis denne stiger i tre dager nå er jo det veldig lovende![]()
Får håpe den gjør det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis denne stiger i tre dager nå er jo det veldig lovende![]()
Min temp er som regel høyere når jeg har sovet dårligHvordan oppfører tempen deres seg dersom dere har sovet dårlig?
Kroppen har virkelig prøvd på el, men det ble ikke økning i dag som forventet (håpte), men var en urolig natt, var våken fra 03-04:30, temper kl 06..
Vis vedlegget 271786
Usikker på tolkning av denne... Skulle tro jeg hadde fått festedipp om jeg er gravid, så gikk vel ikke denne gangen heller
Bah, var det jeg fryktet (og har googlet meg frem til).. ja ja, krysser fingrene for temphopp i morgen!Min temp er som regel høyere når jeg har sovet dårlig![]()

Pleier vanligvis å ligge litt høyere enn dette, men tempen går da oppover ihvertfall. Er nå 9dpo. Tempen har ofte pleid å gå litt ned fra 10dpo så spent på morgendagens måling.
Vis vedlegget 271909
Her gjekk tempen ned til under coverline i dag... Er 11-12 DPO. Då er vel mensen på veg? [emoji22]
Det kan bety det, men det kan også være egget som fester seg sent... er bare å vente og se!![]()
Litt usikker og trenger deres synspunkter.
Jeg våknet tidligere igår grunnet en avtale og fikk da en temperatur(med endring for mellomtiden den manglet) 37.06, men jeg hadde fått melding om at det ikke ble noe av så jeg sov videre frem til jeg vanligvis tar tempen uten å ha gjort annet enn å ta tempen i mellomtiden samt lest meldingen. Jeg fikk da temperatur på 37.34 når jeg tempet til den tiden jeg vanligvis pleier.
Det er ca 2,5 timer mellom målingene. Hvilken måling ville dere gått utfra? Charten blir helt annerledes ved de ulike temperaturene. Legger ved bilde
Bruker du og ha så lange sykluser ?
Sååå frustrerende med sånne sykluser. Mine var ofte lik din før jeg begynte me Letrozol.
Bruker du og ha så lange sykluser ?
Du hadde lang syklus eller er det bare meg ?![]()
Håper den blir meir normal denne PPen.Tanta kom i natt! Lengste syklusen jeg har hatt..