Vi som temper

Hvordan oppfører tempen deres seg dersom dere har sovet dårlig?
Kroppen har virkelig prøvd på el, men det ble ikke økning i dag som forventet (håpte), men var en urolig natt, var våken fra 03-04:30, temper kl 06..
Min temp er som regel høyere når jeg har sovet dårlig:)

IMG_20180822_222404.jpg
:banghead:

Pleier vanligvis å ligge litt høyere enn dette, men tempen går da oppover ihvertfall. Er nå 9dpo. Tempen har ofte pleid å gå litt ned fra 10dpo så spent på morgendagens måling.

IMG_1692.jpg

Last edited:
Her gjekk tempen ned til under coverline i dag... Er 11-12 DPO. Då er vel mensen på veg? [emoji22]

Litt usikker og trenger deres synspunkter.
Jeg våknet tidligere igår grunnet en avtale og fikk da en temperatur(med endring for mellomtiden den manglet) 37.06, men jeg hadde fått melding om at det ikke ble noe av så jeg sov videre frem til jeg vanligvis tar tempen uten å ha gjort annet enn å ta tempen i mellomtiden samt lest meldingen. Jeg fikk da temperatur på 37.34 når jeg tempet til den tiden jeg vanligvis pleier.
Det er ca 2,5 timer mellom målingene. Hvilken måling ville dere gått utfra? Charten blir helt annerledes ved de ulike temperaturene. Legger ved bilde

Vedlegg

• Screenshot_20180823-125937.jpg
    Screenshot_20180823-125937.jpg
    480,4 KB · Visninger: 105
  • Screenshot_20180823-130002.jpg
    Screenshot_20180823-130002.jpg
    465,1 KB · Visninger: 115
Det kan bety det, men det kan også være egget som fester seg sent... er bare å vente og se! :)

Takk for svar! Håpet er ikkje ute før tanta bankar på døra, eller hur? Blei pessimistisk no kjenner eg... Men får leva i håpet enn så lenge!! [emoji6]

Litt usikker og trenger deres synspunkter.
Jeg våknet tidligere igår grunnet en avtale og fikk da en temperatur(med endring for mellomtiden den manglet) 37.06, men jeg hadde fått melding om at det ikke ble noe av så jeg sov videre frem til jeg vanligvis tar tempen uten å ha gjort annet enn å ta tempen i mellomtiden samt lest meldingen. Jeg fikk da temperatur på 37.34 når jeg tempet til den tiden jeg vanligvis pleier.
Det er ca 2,5 timer mellom målingene. Hvilken måling ville dere gått utfra? Charten blir helt annerledes ved de ulike temperaturene. Legger ved bilde

Det er såpass lenge siden el, så tempen er ikke avgjørende hverken for det ene eller det andre. Etter min erfaring sier ikke Temp 10 dpo så mye om det er baby eller ikke, så jeg vil si det er det samme hvilken temp du setter inn:)

Negativ el test i dag på cd11, men ser ut til at den blir positiv i morgen.
Temper igjen, måtte bare for å få litt avklaring på dpo temp.

Vedlegg

• Screenshot_20180823-202136_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180823-202136_FF Mobile.jpg
    261,1 KB · Visninger: 91
Back
Topp