Jubeltråd :)

I dag kan man juble for at det er fredag.

God helg alle sammen <3
Det er jo litt omvendt med helg og hverdag nå tenker jeg. På hverdagene kan man sove formiddagslur mens man er hjemme alene:-)

Det er jo litt omvendt med helg og hverdag nå tenker jeg. På hverdagene kan man sove formiddagslur mens man er hjemme alene:)

Joda men jeg kjeder meg så mye på dagtid uten gutta. Dvs, hvis det ikke blir noe baby denne helgen så må samboer bruke lørdagen på å jobbe med et prosjekt de har på jobb og da må jeg underholde 7-åringen alene en hel dag. :P

Kan man juble for at det snart er mandag igjen? :P

Joda men jeg kjeder meg så mye på dagtid uten gutta. Dvs, hvis det ikke blir noe baby denne helgen så må samboer bruke lørdagen på å jobbe med et prosjekt de har på jobb og da må jeg underholde 7-åringen alene en hel dag. :p

Kan man juble for at det snart er mandag igjen? :p
jepp:)

Jubler for vekta mi viste under 100, 7 dager etter fødsel [emoji7]
Nå minus ca 13 kg av 19 :)

Gratulerer! Det er deilig, det. Var en liten nedtur den dagen det ble tresifra her i hus også.

Gleder meg også til å komme under hundre!
Jeg og! Siste måling viste 107, så har et øøørlite håp om å komme under til første veiing etter fødsel. Men jeg er vel ikke ferdig å legge på meg. [emoji849]

Har vært for lenge på hotell nå, så jubler for å kunne gjøre litt husarbeid [emoji14]
Tror det skal ekstremt mye til før jeg jubler over å kunne gjøre husarbeid....

Får juble over at jeg 4 dager over termin er i kjempefin form, og både rydder, vasker, går turer og styrer på uten problemer :rolleyes:
Er egentlig ingenting jeg ikke klarer å gjøre selv, men delegerer oppgavene som involverer mye bøying framover til mannen av åpenlyse grunner :p

Får juble over at jeg 4 dager over termin er i kjempefin form, og både rydder, vasker, går turer og styrer på uten problemer :rolleyes:
Er egentlig ingenting jeg ikke klarer å gjøre selv, men delegerer oppgavene som involverer mye bøying framover til mannen av åpenlyse grunner :p
Jeg skjønner ikke det åpenlyse? Har du trøbbel med å bøye deg forover? Jeg er ganske stram på forsiden av låra, men ikke baksiden.

Jeg skjønner ikke det åpenlyse? Har du trøbbel med å bøye deg forover? Jeg er ganske stram på forsiden av låra, men ikke baksiden.
Jeg gjetter vanskelig å bøye seg fram med en medisinball på magen.

Kan ikke svare for Leia, men jeg blir svimmel og kommer meg ikke opp igjen. Pluss at magen er super-iveien uansett. Kan sette meg på huk hvis det er noe i nærheten jeg kan støtte meg til på vei opp igjen. Ellers er kost og støvbrett blitt min beste venn, og blitt forbausende god å vippe ting opp med foten. [emoji12]

Kan ikke svare for Leia, men jeg blir svimmel og kommer meg ikke opp igjen. Pluss at magen er super-iveien uansett. Kan sette meg på huk hvis det er noe i nærheten jeg kan støtte meg til på vei opp igjen. Ellers er kost og støvbrett blitt min beste venn, og blitt forbausende god å vippe ting opp med foten. [emoji12]
Takk for forklaring. Jeg sliter med å forstå sånne ting folk sliter med som gravid innimellom. Akkurat det med å ikke se tissen sin forstår jeg:-) Jeg kan antagelig reise meg fra å sitte på huk uten å støtte meg med 7-åringen på ryggen. *gå og teste snart* Klarer fint å reise meg fra sittende på rumpa uten å bruke armene, og har heller ikke trøbbel med å plukke opp ting fra bakken stående på strake bein.

Takk for forklaring. Jeg sliter med å forstå sånne ting folk sliter med som gravid innimellom. Akkurat det med å ikke se tissen sin forstår jeg:) Jeg kan antagelig reise meg fra å sitte på huk uten å støtte meg med 7-åringen på ryggen. *gå og teste snart* Klarer fint å reise meg fra sittende på rumpa uten å bruke armene, og har heller ikke trøbbel med å plukke opp ting fra bakken stående på strake bein.

Høres befriende ut! Gleder meg til å få baby ut og få bevegeligheten min tilbake. Jeg unngår å bøye meg fordi jeg får så trykk på blæra at jeg risikerer å tisse på meg.

Høres befriende ut! Gleder meg til å få baby ut og få bevegeligheten min tilbake. Jeg unngår å bøye meg fordi jeg får så trykk på blæra at jeg risikerer å tisse på meg.
Jeg anbefaler ikke å sitte på huk med knærne godt spredd og nyse....

Takk for forklaring. Jeg sliter med å forstå sånne ting folk sliter med som gravid innimellom. Akkurat det med å ikke se tissen sin forstår jeg:) Jeg kan antagelig reise meg fra å sitte på huk uten å støtte meg med 7-åringen på ryggen. *gå og teste snart* Klarer fint å reise meg fra sittende på rumpa uten å bruke armene, og har heller ikke trøbbel med å plukke opp ting fra bakken stående på strake bein.
Har ikke noe problem med å reise meg opp fra noen stilling, men det er ikke akkurat behagelig å stå fremoverlent og klemme ihjel magen over lang tid.

Back
Topp