Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Embryo satt inn. Fortsette med lutinus og begynne på ovitrelle!
Oj, så spennende! Hvor lenge skal du ta Ovitrelle? Og når er testdag?
Jeg har vært på kontroll. Det gikk fint. En del modne og en del halvmodne folikler (18 og 14 mm). Slimhinnen var 11,2 mm. Det blir Ovitrelle i morgen og uttak på mandag, og forhåpentligvis innsett på onsdag.![]()
Jeg har vært på kontroll. Det gikk fint. En del modne og en del halvmodne folikler (18 og 14 mm). Slimhinnen var 11,2 mm. Det blir Ovitrelle i morgen og uttak på mandag, og forhåpentligvis innsett på onsdag.![]()
Spennende, krysser fingrene!Embryo satt inn. Fortsette med lutinus og begynne på ovitrelle!
Så bra, virker veldig lovende! Lykke til med uttak [emoji173]Jeg har vært på kontroll. Det gikk fint. En del modne og en del halvmodne folikler (18 og 14 mm). Slimhinnen var 11,2 mm. Det blir Ovitrelle i morgen og uttak på mandag, og forhåpentligvis innsett på onsdag.![]()
Så bra, virker veldig lovende! Lykke til med uttak [emoji173]
Du får Paracet og beroligende en halvtime før og noe rett i blodet like før du skal inn. Første gangen fikk jeg bare paracet og beroligende, og da var det ganske vondt. Andre gangen fikk jeg hele pakka og kjente nesten ingenting[emoji6]

Ba du selv om å få noe rett i blodet?Har fått med pillene hjem for å ta på forhånd, men vil gjerne ha litt mer.
![]()
Jeg ba om det, men det virka som det var vanlig å gi det til alle uten å måtte spørre om å få [emoji6] Funka ihvertfall supert [emoji4] Lykke til med uttak [emoji106][emoji6]
Jeg fikk det uten å spørre [emoji4]Ba du selv om å få noe rett i blodet?Har fått med pillene hjem for å ta på forhånd, men vil gjerne ha litt mer.
![]()
Jeg fikk det uten å spørre [emoji4]