❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Min er jo regelmessig så ser liksom ikke helt behovet , men jeg kan jo ikke alt her.

Det varierer også fra lege til lege og klinikk til klinikk og hva de eventuelt finner på første prøven din - det finnes ingen standard utredning. Min blodprøve var innenfor normalen, mannens sædprøve var helt normal og jeg har endometriose, så da var de egentlig forskynt med utredning.

Jeg har lest er sted at man ikke trenger å ta blodprøver gjennom syklus om syklus er normal ? Min er på 30 dager med et avvik på 1-2 dager av og til. Finner alltid el med el-tester og temping og lutealfasen min er nok heller ikke unormal. Stemmer dette?? Alt som gjør utredning kortere er jo flott liksom [emoji85]
Jeg har måttet ta blodprøver selv om jeg har EL hver måned og det er mannen som er årsaken til at vi må ha ivf. Du må sikkert hvertfall ta AMH, FSH og den vanlige pakka der[emoji1303]

Jeg har måttet ta blodprøver selv om jeg har EL hver måned og det er mannen som er årsaken til at vi må ha ivf. Du må sikkert hvertfall ta AMH, FSH og den vanlige pakka der[emoji1303]

Men tok du det gjennom en hel syklus? Jeg tok kun på dag 2.

Wohoo! Da er Porsgrunn åpent igjen etter ferien. :D Nå må det lages mange Porsgrunn-babyer utover høsten.

Jeg skal på nedreguleringskontroll i morgen. :D

Nedreguleringskontroll i dag, ingen aktivitet i eggstokkene og tynn livmorslimhinne. Så da fikk jeg klarsignal for sprøytestart i morgen.

Fra i morgen: halv dose Synarela, 187,5 IE Menopur (mellom kl 16-18) og 10 mg Prednisolon.

Jeg spurte om å få bytte Lutinus til Cyclogest, og det skulle han sjekke for meg til neste kontroll.

Nedreguleringskontroll i dag, ingen aktivitet i eggstokkene og tynn livmorslimhinne. Så da fikk jeg klarsignal for sprøytestart i morgen.

Fra i morgen: halv dose Synarela, 187,5 IE Menopur (mellom kl 16-18) og 10 mg Prednisolon.

Jeg spurte om å få bytte Lutinus til Cyclogest, og det skulle han sjekke for meg til neste kontroll.

Yey! Masse lykke til!!:D:D:D

Spennende, masse lykke til!

Hvordan gikk det? :)

Ny kontroll på fredag. Fikk beskjed og teste for EL, men er sikker på at jeg ikke får EL før tidligst lørdag/ søndag. EL testene er negative så jeg tror jeg har rett:) skal få progresteronstøtte denne gangen pga kort lutealfase. Så har en god følelse! Det blir spennende! Da vi satt inn i fersk forsøk skjedde det 18. August 2015. Så kan være ny baby kommer nær storesøster bursdag- hvis det klaffer denne gangen [emoji1303][emoji1317][emoji1317]

Ny kontroll på fredag. Fikk beskjed og teste for EL, men er sikker på at jeg ikke får EL før tidligst lørdag/ søndag. EL testene er negative så jeg tror jeg har rett:) skal få progresteronstøtte denne gangen pga kort lutealfase. Så har en god følelse! Det blir spennende! Da vi satt inn i fersk forsøk skjedde det 18. August 2015. Så kan være ny baby kommer nær storesøster bursdag- hvis det klaffer denne gangen [emoji1303][emoji1317][emoji1317]

Så spennende! Lykke til med nytt mai-barn. ;) :D

Hvordan er reglene for sædanalyse nå? Skal man avstå fra sex en Stine føre ? Hørte det var nye regler ?

Hvordan er reglene for sædanalyse nå? Skal man avstå fra sex en Stine føre ? Hørte det var nye regler ?

Vi leverte sædprøve i desember 2017 (forsamtale), da skulle han ha siste ejakulasjon to dager før. :bookworm: Men jeg vet ingenting om de har endret opplegg etter det. Det stod i innkallelsen. :)

Ett helt år tok det. Tre avbrutte og to negative fryseforsøk. Nytt uttak som endte med 17 egg ut og totalfrys. Av de 17 var det bare to som var bra nok til å fryses, og bare ett som overlevde opptining...Men det ene egget var det som skulle til [emoji7][emoji7]
IMG_9537.JPG

Ett helt år tok det. Tre avbrutte og to negative fryseforsøk. Nytt uttak som endte med 17 egg ut og totalfrys. Av de 17 var det bare to som var bra nok til å fryses, og bare ett som overlevde opptining...Men det ene egget var det som skulle til [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 269307

Så fantastisk! :Heartred

Ett helt år tok det. Tre avbrutte og to negative fryseforsøk. Nytt uttak som endte med 17 egg ut og totalfrys. Av de 17 var det bare to som var bra nok til å fryses, og bare ett som overlevde opptining...Men det ene egget var det som skulle til [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 269307

Hipp hurra :D

Herlig [emoji173]️ gratulerer!

L - B1 - #2 - FER

#1 ICSI/TESA i juni.
9 egg ut, 3 befruktet, 1 blasto inn og to blasto på frys.
MA i juli.
Nå venter jeg på menstruasjon i august for å planlegge nytt forsøk (FER/naturlig syklus) ved menstruasjon i september [emoji271]

Back
Topp