Gratulerer så mye!Endelig var testdagen her [emoji7][emoji7][emoji7] Etter mine beregninger er jeg 5+1 i dag [emoji4]Vis vedlegget 266341
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Endelig var testdagen her [emoji7][emoji7][emoji7] Etter mine beregninger er jeg 5+1 i dag [emoji4]Vis vedlegget 266341
Endelig var testdagen her [emoji7][emoji7][emoji7] Etter mine beregninger er jeg 5+1 i dag [emoji4]Vis vedlegget 266341
Endelig var testdagen her [emoji7][emoji7][emoji7] Etter mine beregninger er jeg 5+1 i dag [emoji4]Vis vedlegget 266341
Nå venter vi på innkalling til forsamtale endelig skjer det noe!
Et spørsmål, hva er prosedyren mht smertelindring ved egguttak i Porsgrunn?
(Gruer meg allerede.. burde aldri søkt opp andres erfaringer rundt det)
Du får Paracet og beroligende en halvtime før og noe rett i blodet like før du skal inn. Første gangen fikk jeg bare paracet og beroligende, og da var det ganske vondt. Andre gangen fikk jeg hele pakka og kjente nesten ingenting[emoji6]
Morfin?
Kun Paracet og beroligende hørtes ikke nok ut, nei
Det tok lengre tid å komme seg ut av rusen andre gang..? Blir man liggende der på «oppvåkning» en stund eller er det rett ut og hjem?
Da er henvisning til Porsgrunn sendt i dag. Vemodig og godt kjenner jeg! Fastlegen min tok ingen undersøkelser selv så det må de ta der. Hva kan jeg forvente at skjer fremover? Hvor lang er ventetiden per nå? Det står 12 uker på forsamtale men at det ikke er oppdatert. For det er forsamtale man startet med, hva skjer der?
Jeg vet ikke hva du kan forvente når du ikke er utredet på forhånd. Jeg var ferdig utredet da min henvisning ble sendt i midten av september 2017. Da fikk jeg forsamtale tre måneder senere (i desember) og så fikk jeg tilbud om prøverørsforsøk i april/mai (vi har av personlige årsaker utsatt forsøket til nå juli/august).
Hvordan ventetiden blir for deg da vet jeg ikke, og heller ikke eventuell behandling. Har du kun vært hos fastlege og fått sendt henvisning, eller har du gjort noe hos annet helsepersonell i løpet av prøvetiden? (Prøve medisiner hos gynekolog e.l.?)
Håper du får hjelp raskt!
Det kan være fordi at jeg bor i samme kommune?? legen sa at hun hadde fått anbefalt å bare sende det rett dit, selv om jeg syns det var litt rart....har kun vært hos fastlegen min uten noen prøver eller annet.
Gratulerer!!Endelig var testdagen her [emoji7][emoji7][emoji7] Etter mine beregninger er jeg 5+1 i dag [emoji4]Vis vedlegget 266341
Det går sikkert fint. Da er det nok litt avhengig av utredningen hva de planlegger videre for deg etter hvert.
Morfin?
Det tok lengre tid å komme seg ut av rusen andre gang..? Blir man liggende der på «oppvåkning» en stund eller er det rett ut og hjem?
Morfin?
Jeg har lest er sted at man ikke trenger å ta blodprøver gjennom syklus om syklus er normal ? Min er på 30 dager med et avvik på 1-2 dager av og til. Finner alltid el med el-tester og temping og lutealfasen min er nok heller ikke unormal. Stemmer dette?? Alt som gjør utredning kortere er jo flott liksom [emoji85]
Jeg har uregelmessig syklus, men har likevel kun tatt blodprøver på syklusdag 2 én gang.