Oss testetøser imellom

Burde jeg ikke da vente til det er en eller to dager før TR? For det er ca. 5 dager til TR hvis det er CD27 i denne syklusen, hvis ikke det er CD29 i denne mnd som det er da ca. 8 dager til TR.
Jo om du klarer det så :)

3 dager til forventet mens på monitoren min, tok test der i dag pluss vanlig babyplan strimmel. Blenda på strimmel og ikke gravid på monitor... men men bestilt tidlig tester så har til neste pp

Blenda test på CD37, gir opp snart. Ikke får jeg tr og alle testene er negative :(

Jeg må seriøst kjøpe et par tester til i dag altså[emoji23]

Har ett lite lager nå, og det skal kun brukes når jeg faktisk finner el her[emoji85] nå fikk jeg plutselig en ny mensturasjon her. Men har gått på østrogen tabletter å fikk første blødning på ett år for 10 dager siden og ny igjen nå. Så tror bare kroppen må få finne utav nå at neste gang skal den ha el[emoji23]

Har ett lite lager nå, og det skal kun brukes når jeg faktisk finner el her[emoji85] nå fikk jeg plutselig en ny mensturasjon her. Men har gått på østrogen tabletter å fikk første blødning på ett år for 10 dager siden og ny igjen nå. Så tror bare kroppen må få finne utav nå at neste gang skal den ha el[emoji23]
Virker som at kroppen gjør seg klar da og innstiller seg på at her skal det komme en spire snart[emoji173]

Back
Topp