Jo om du klarer det såBurde jeg ikke da vente til det er en eller to dager før TR? For det er ca. 5 dager til TR hvis det er CD27 i denne syklusen, hvis ikke det er CD29 i denne mnd som det er da ca. 8 dager til TR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo om du klarer det såBurde jeg ikke da vente til det er en eller to dager før TR? For det er ca. 5 dager til TR hvis det er CD27 i denne syklusen, hvis ikke det er CD29 i denne mnd som det er da ca. 8 dager til TR.
Det var en annen ting da [emoji28] he heJo om du klarer det så![]()
Gratulerer

Å så flott.
Jeg går og sjekker testen hver gang jeg er på do - flere som gjør det eller er det bare jeg som er rar?[emoji23]
Jeg må seriøst kjøpe et par tester til i dag altså[emoji23]Haha dette gjør jeg også når jeg tester[emoji87][emoji85]
Jeg må seriøst kjøpe et par tester til i dag altså[emoji23]
Virker som at kroppen gjør seg klar da og innstiller seg på at her skal det komme en spire snart[emoji173]Har ett lite lager nå, og det skal kun brukes når jeg faktisk finner el her[emoji85] nå fikk jeg plutselig en ny mensturasjon her. Men har gått på østrogen tabletter å fikk første blødning på ett år for 10 dager siden og ny igjen nå. Så tror bare kroppen må få finne utav nå at neste gang skal den ha el[emoji23]
Tusen takk[emoji173]Nydelige tester[emoji2]
Gratulerer<3 kommer du inn i aprilforumet?3+3[emoji173] (A1 25ml/u - måtte skvise ut en skvett 13.30,klarte ikke å vente lengre[emoji23])![]()
3+3[emoji173] (A1 25ml/u - måtte skvise ut en skvett 13.30,klarte ikke å vente lengre[emoji23])![]()