Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eBay strimlene er skikkelig dritt
Tok en rfsu tidlig test i sted, la den fra meg (jeg så det rann litt urin på der strekene skal være), gikk å sjekket den nå..er streken der pga urinen som ble sølt? Skal leses av innen 30 min og den tiden har ikke gått ut enda...
Jeg spottet litt etter sex igår kveld og IKM er i morgen..![]()
Syklusene har vært på 28,27,26 og 24 dager siden vi startet prøvingen i mai, så denne mnd gikk jeg ut i fra 24 dager,så er jo fullt mulig at EL har vært senere[emoji4] tester jo ikke etter EL, så vet jo ikke når den er,følger bare appen[emoji85] kan jo også være sen hcg, har opplevd det i tidligere sv.skap[emoji4] ser an om TR kommer i morgen og om ikke får jeg ta en ny test[emoji4]Der er jo en rosa babystrek [emoji173]️ Men kanskje litt svak til å være så nærme IKM? Eller kan du ha hatt EL litt senere enn antatt?
Gratulerer så mye [emoji173]️
Takk!Gratulerer så mye [emoji173]️
BabyHeisann testetøser! Har noen erfaring med rfsu strimmel? Er 4+2 idag, ser denne grei ut?Vis vedlegget 269822

Krysser for deg. La det bli noeTok en rfsu tidlig test i sted, la den fra meg (jeg så det rann litt urin på der strekene skal være), gikk å sjekket den nå..er streken der pga urinen som ble sølt? Skal leses av innen 30 min og den tiden har ikke gått ut enda...
Syklusene har vært på 28,27,26 og 24 dager siden vi startet prøvingen i mai, så denne mnd gikk jeg ut i fra 24 dager,så er jo fullt mulig at EL har vært senere[emoji4] tester jo ikke etter EL, så vet jo ikke når den er,følger bare appen[emoji85] kan jo også være sen hcg, har opplevd det i tidligere sv.skap[emoji4] ser an om TR kommer i morgen og om ikke får jeg ta en ny test[emoji4]
Tok en rfsu tidlig test i sted, la den fra meg (jeg så det rann litt urin på der strekene skal være), gikk å sjekket den nå..er streken der pga urinen som ble sølt? Skal leses av innen 30 min og den tiden har ikke gått ut enda...
Håper den holder i mål [emoji4]BABY![]()
Jeg tok i dag, og jeg er 9/10 dpo (tror jeg)Når kan jeg ta en digital?
Det skal detHåper den holder i mål [emoji4]