Oss testetøser imellom

Beklager masing fra meg idag, men ville bare vise dere forskjellen mellom dritt testene fra ebay og rfsu strimmel.. ebaytestene skulle og ha en følsomhet på 10mIU, mens rfsu sine på 10

Snapchat-1846894237~2.jpg
Snapchat-182609610.jpg

Tatt samme dag

Tok en rfsu tidlig test i sted, la den fra meg (jeg så det rann litt urin på der strekene skal være), gikk å sjekket den nå..er streken der pga urinen som ble sølt? Skal leses av innen 30 min og den tiden har ikke gått ut enda...
Jeg spottet litt etter sex igår kveld og IKM er i morgen..
af302e7a9cbc2e3651758d6994548fcf.jpg

Tok en rfsu tidlig test i sted, la den fra meg (jeg så det rann litt urin på der strekene skal være), gikk å sjekket den nå..er streken der pga urinen som ble sølt? Skal leses av innen 30 min og den tiden har ikke gått ut enda...
Jeg spottet litt etter sex igår kveld og IKM er i morgen..
af302e7a9cbc2e3651758d6994548fcf.jpg

Der er jo en rosa babystrek [emoji173]️ Men kanskje litt svak til å være så nærme IKM? Eller kan du ha hatt EL litt senere enn antatt?

Der er jo en rosa babystrek [emoji173]️ Men kanskje litt svak til å være så nærme IKM? Eller kan du ha hatt EL litt senere enn antatt?
Syklusene har vært på 28,27,26 og 24 dager siden vi startet prøvingen i mai, så denne mnd gikk jeg ut i fra 24 dager,så er jo fullt mulig at EL har vært senere[emoji4] tester jo ikke etter EL, så vet jo ikke når den er,følger bare appen[emoji85] kan jo også være sen hcg, har opplevd det i tidligere sv.skap[emoji4] ser an om TR kommer i morgen og om ikke får jeg ta en ny test[emoji4]

Syklusene har vært på 28,27,26 og 24 dager siden vi startet prøvingen i mai, så denne mnd gikk jeg ut i fra 24 dager,så er jo fullt mulig at EL har vært senere[emoji4] tester jo ikke etter EL, så vet jo ikke når den er,følger bare appen[emoji85] kan jo også være sen hcg, har opplevd det i tidligere sv.skap[emoji4] ser an om TR kommer i morgen og om ikke får jeg ta en ny test[emoji4]

Det lover hvertfall veldig bra tenker jeg da. Krysser fingrene for deg [emoji4]

Hei damer! Er ny her og tok den testen her i går, og kunne skimte en strek med en gang, men er usikker på om den har farge, jeg synes egt den ser lyselyserosa ut. Men det er bare skyggestrek, som kommer fordi testen er våt, vil ikke streken forsvinne når testen har tørka? Eller tar jeg helt feil? Bildet ble tatt etter at den hadde tørka, men streken var der før også. Er på dag 30 i syklusen, og pleier å ha 23-dagerssyklus. Sist jeg var gravid fikk jeg negativ test i uke 5/6 men positiv i uke 7. Usikker på hvilken dag eggløsning var men hadde el-slim dag 12, 13 og 14. Hjelp
846CC529-BA52-43D1-8933-F036B6F95AAF.jpeg
A88EF2EC-4139-4107-8568-A7A6610DB571.jpeg
CH]

Back
Topp