Oss testetøser imellom

3+3[emoji173] (A1 25ml/u - måtte skvise ut en skvett 13.30,klarte ikke å vente lengre[emoji23])
f464e8bcdfef31e1d1b83ff45b1c5de1.jpg

Woho, da kommer du inn i april med meg da :D Gratulerer så mye!

IMG_2781.jpg

Hei! Tester etter eggløsning og den skal i følge FLO appen, være i dag. Har testet siden CD10 og kun fått blenda tester, men i dag ser jeg antydning til strek nr 2. Kan det hende eggløsning er litt forsinket ? Noen som har erfaring med disse testene ? (Tester fra normal).

Er nå stigning [emoji7]
IMG_7251.jpg

Nederste er 4+4 ettermiddag :)

Og disse to er tatt på samme urin :p eBay tester er ikke helt bra nei [emoji23]
IMG_7252.jpg

Klarer dere å se noe på denne? Tok en test på onsdags morgen som var blenda.. tok denne nå i kveld og veksler hele tiden mellom "ser ingenting" og "her er det jo tydelig en strek"[emoji23] dette er eneste måneden jeg ikke har testet etter el så har ikkje peiling på dpo, men et sted mellom 8 og 12 vil jeg tippe[emoji4]

IMG_0056.JPG

IMG_0057.jpg

Klarer dere å se noe på denne? Tok en test på onsdags morgen som var blenda.. tok denne nå i kveld og veksler hele tiden mellom "ser ingenting" og "her er det jo tydelig en strek"[emoji23] dette er eneste måneden jeg ikke har testet etter el så har ikkje peiling på dpo, men et sted mellom 8 og 12 vil jeg tippe[emoji4]

Vis vedlegget 270148
Vis vedlegget 270149

Synes det er noe svakt der, men litt dårlig det øverste bilde! Test igjen i morgen tidlig, håper på tydeligere strek da:)

Back
Topp