TUL

Det er kjempebra [emoji1319][emoji1319] sa de noe om hvor lang tid det ville ta?
Nei fikk bare en SMS om at henvisning var sendt :) men regner ikke med å få komme til neste uke egentlig. Jeg vet ikke. Har faktisk null peiling. Kanskje gyn husker meg fra BO’en og tar meg inn tidlig. Aner ikke.
 
Nei fikk bare en SMS om at henvisning var sendt :) men regner ikke med å få komme til neste uke egentlig. Jeg vet ikke. Har faktisk null peiling. Kanskje gyn husker meg fra BO’en og tar meg inn tidlig. Aner ikke.

Håper at du får komme til relativt kjapt da
 
Pga tidligere spontantaborter, exu og vanskeligheter med å bli gravid fikk jeg i dag beskjed om at det var eisikosvangerskap (hva nå enn det betyr), og fikk henvisning til tidlig UL og beskjed om at det blir tett oppfølging dette svangerskapet.
 
Skal ringe legen min når jeg er rundt 6/7 uker og hør om jeg får time rundt uke 7-8 :) om alt er bra da blir det ny ul rundt uke 12 :)
 
Sist hadde jeg tidlig ultralyd rundt uke 11, noe som var veldig betryggende for en førstegangsfødende. Så blir absolutt å gjøre det igjen! ☺ Vart også på 3D i tillegg til ordinær, å kunne gjerne tenkt meg enda en Ul eller to
 
Pga livmorhalssvikt skal ha tett oppfølging og begynner med tul i veke 10 ca, 06. September:)
 
Var til TUL i går, privat. Sjekket om det var liv, og det var det. 6+3 i går. Flott hjertelyd

Så godt å høre! Hvor mye måtte du betale for timen? :)
 
Bestilte meg legetime på nett (for å få henvisning til TUL). Fikk time om 3,5 veke!
Ringte og høyrte om det var mulig å få time denne veka.
Lite hjelp å få, så måtte til slutt brette ut halve historia til resepsjonisten. Lite forståelse, men en turnuslege kan kanskje ringe meg i løpet av veka og lage en avtale..
Kan krysse fingrene for at denne legen vil sende henvisning utifrå en samtale.
Men kjenner at eg snart heller bestiller time privat, sjølv om det innebærer 6t køyring..
 
Jeg har fått time til tidlig ultralyd til fredagen, da er jeg 7 uker. Noen som vet om det er innvendig eller utvendig ultralyd da? Kanskje litt tidlig med utvendig? :)
 
Jeg har fått time til tidlig ultralyd til fredagen, da er jeg 7 uker. Noen som vet om det er innvendig eller utvendig ultralyd da? Kanskje litt tidlig med utvendig? :)

Jeg hadde TUL rundt den tiden sist, og da var det utvendig. Varierer fra sted til sted tror jeg.
 
Back
Topp