Oppdatert juleplanleggeren min , himmel så mange gaver jeg er ferdig med
Så flink du er![emoji16][emoji122]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdatert juleplanleggeren min , himmel så mange gaver jeg er ferdig med
Sol i dag. Vet ikke hvor varmt det er. Håper det ikke blir for varmt, så kan jeg ta med ungene ut. Vi er liksom alltid i sola her.
Om ikke mange dagene er Juli mnd allerede over [emoji849][emoji57]
Må lage ny skravlegruppe i August og snart da [emoji28]
Spørs om resten av dette året går fort da [emoji849][emoji28]Juli har gått rekordfort[emoji30]
Definitivt.Juli har gått rekordfort[emoji30]
Jul før vi vet ordet av detSpørs om resten av dette året går fort da [emoji849][emoji28]
Ja, det var liksom det [emoji28]Jul før vi vet ordet av det
Vi må ut og plukke sammen, håndklær til tørk på rekkverk og sånn. Det skal komme regn til nattaEndelig kom det vind [emoji4] bare det ikke blir så mye vind att alt ute flyr av gårde [emoji849]
Hørtes mektig ut og godt ut [emoji4]Grønn pasta med bacon og kyllingfilet, og kålstuing. Jeg er mett!
Ja, greit å få inn ting som kan forsvinne i vinden [emoji38]Vi må ut og plukke sammen, håndklær til tørk på rekkverk og sånn. Det skal komme regn til natta

Kjørt eldstejenta til ei venninne som bor langt borte, med det samme ringte jeg mi venninne som bor 5 min unna hu igjen for å spørre om hu hadde starta med salg av plommer. Hu har fruktgård. Til min store glede hadde hu akkurat i dag starta med plommesalg ! Så jeg tok med 3 store brett med eddaplommer hjem [emoji7] Og de smaker fantastisk godt kan jeg fortelle
35 grader. Holy moly
Godt å komme hjem , rakk en dukkert før kengubarnet og kompisen kom , gikk 10’ min så skadet kengubarnet seg o nå ligger haninne
Mannen ordnet ny fot til parasollen så nå har vi skygge på skikkelig vis
Det er for varmt likevel. Jeg vet ikke om det er best å være inne eller ute. Varmt alle steder. Heldigvis ikke så ille på soverommet.
Han falt ned fra verandarekkverket , landa på naken men hadde vondt foran og sliter med å puste skikkelig
Nope bhg sinePasser du barn?[emoji16]
Takk er så fornøydSå flink du er![emoji16][emoji122]
Du kommer til detUff da?[emoji20] hva skjedde?