Regn fra kl 13 så får vi seSatser på det. Vi trenger regn nå! Her jeg bor har det regnet, men i Norge generelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regn fra kl 13 så får vi seSatser på det. Vi trenger regn nå! Her jeg bor har det regnet, men i Norge generelt.
God morgenGod morgen
Lite søvn igjen, gleder meg ril jeg blir pensjonist og kan sove
Satser på detGod morgen
Får håpe du får mindre problemer med søvnen når du blir gammel da.
Høres deilig ut det nedersteNy varm dag med 30 grader meldt her. Ikke regn før i morgen og bare noen timer på tidlig morgen.
Vi vurderer av alle ting en tur på shopping, en del ting vi skulle ordnet med voksne og barn sammen. Ellers blir det lek i hagen, spreder og basseng og evt vannkrig om noen vil, regner jeg med.
Ja.Høres deilig ut det nederste
Er vel kaldt inne på senteret, så sikkert helt greit å draJa.
Det øverste høres ikke så deilig ut, men drar vi tidelig er det håp om at det ikke er så varmt, ikke så mye folk, og en del kjekke ting vi skulle ordnet.
Her er det knusktørt.Vi har hatt temperaturer godt over 30 (over 40 i husveggen) så 27-28 og ingen sol er en lettelse ^^
Er det tørke der du bor? Her har det vært litt regn i det siste heldigvis, men jeg vet ikke om det er nok til at avlingene Berger.
Jepp, behagelig temperatur her og overskyet ute enda så ikke så mye bading aktuelt uansett. Fin temp på 24 grader ute så egentlig fint til å plukke rips da. Men mannen har vært effektiv med resirkulering så posen jeg hadde lagt unna med små glass....Er vel kaldt inne på senteret, så sikkert helt greit å dra
Her er det knusktørt.
Håper virkelig dette regnet de har meldt i dag og i morgen kommer selv om det ser dårlig ut.
Bor midt mellom Oslo og Gardermoen
Nei æsj da. Hørtes ekkelt ut. Skjønner godt det blir avlyst da [emoji37]Skulle bade, men det ble avlyst. Badeplassen stinker! Det lukter som om noe har dødd der![]()
Nei æsj da. Hørtes ekkelt ut. Skjønner godt det blir avlyst da [emoji37]
Overskyet herDet er vaaaarmt, men i dag er det heldigvis litt vind gitt. Det hjelper [emoji4]
Oj daSkulle bade, men det ble avlyst. Badeplassen stinker! Det lukter som om noe har dødd der![]()
Æsj. Sånn den stanken henger igjen i nesa helst selv om man ikke er der lengre? [emoji848]Det var virkelig det. Kunne jo ikke puste i den stanken![]()