Skravletråd Juli

God morgen
Lite søvn igjen, gleder meg ril jeg blir pensjonist og kan sove
God morgen

Får håpe du får mindre problemer med søvnen når du blir gammel da.

Ny varm dag med 30 grader meldt her. Ikke regn før i morgen og bare noen timer på tidlig morgen.

Vi vurderer av alle ting en tur på shopping, en del ting vi skulle ordnet med voksne og barn sammen. Ellers blir det lek i hagen, spreder og basseng og evt vannkrig om noen vil, regner jeg med.

Ny varm dag med 30 grader meldt her. Ikke regn før i morgen og bare noen timer på tidlig morgen.

Vi vurderer av alle ting en tur på shopping, en del ting vi skulle ordnet med voksne og barn sammen. Ellers blir det lek i hagen, spreder og basseng og evt vannkrig om noen vil, regner jeg med.
Høres deilig ut det nederste

Fryktelig varmt her allerede, blir bading etterhvert før regnet kommer så må jeg på posten og mulig shopping, må få i havn bursdagsgavene til kengubarnet

Høres deilig ut det nederste
Ja.

Det øverste høres ikke så deilig ut, men drar vi tidelig er det håp om at det ikke er så varmt, ikke så mye folk, og en del kjekke ting vi skulle ordnet.

Vi har hatt temperaturer godt over 30 (over 40 i husveggen) så 27-28 og ingen sol er en lettelse ^^
Er det tørke der du bor? Her har det vært litt regn i det siste heldigvis, men jeg vet ikke om det er nok til at avlingene Berger.
Her er det knusktørt.
Håper virkelig dette regnet de har meldt i dag og i morgen kommer selv om det ser dårlig ut.
Bor midt mellom Oslo og Gardermoen

Er vel kaldt inne på senteret, så sikkert helt greit å dra
Jepp, behagelig temperatur her og overskyet ute enda så ikke så mye bading aktuelt uansett. Fin temp på 24 grader ute så egentlig fint til å plukke rips da. Men mannen har vært effektiv med resirkulering så posen jeg hadde lagt unna med små glass....

Det er vaaaarmt, men i dag er det heldigvis litt vind gitt. Det hjelper [emoji4]

Skulle bade, men det ble avlyst. Badeplassen stinker! Det lukter som om noe har dødd der :confused:

Back
Topp