Hva har skjedd.?Godt å bade litt mer
Å heldigvis ser det ut til å gå bra med kengubarnet Og at vi slipper legevakten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har skjedd.?Godt å bade litt mer
Å heldigvis ser det ut til å gå bra med kengubarnet Og at vi slipper legevakten
Herlig når parrasollen er oppe [emoji4] hjelper litt på det [emoji4]Mannen ordnet ny fot til parasollen så nå har vi skygge på skikkelig vis
Det er for varmt likevel. Jeg vet ikke om det er best å være inne eller ute. Varmt alle steder. Heldigvis ikke så ille på soverommet.
Greit att dem også får kjørlet seg ned når dem liker å være i aktivitet om dagen [emoji4]På stranda skulle jeg badet ja, men vi har vært i hagen med vannkrig, basseng og vsnnspreder. Og sånn 6-7 unger på det meste.
Han falt ned fra verandarekkverket , landa på naken men hadde vondt foran og sliter med å puste skikkeligHva har skjedd.?
Fy fader. Tror jammen det er noe slikt her også [emoji849] Glad vi har AC altså. Valpen takler såvidt å gå ut i hagen for å tisse her gitt. Tisser kjapt og legger seg rett ned i gresset og ser på meg dumt. Liksom I dont give a fuck [emoji849][emoji23]Ifølge termostaten på kjøkkenet så er det 42 grader i sola her nå......![]()
Hørtes ut som lege det...Han falt ned fra verandarekkverket , landa på naken men hadde vondt foran og sliter med å puste skikkelig
Han falt ned fra verandarekkverket , landa på naken men hadde vondt foran og sliter med å puste skikkelig

Fy fader. Tror jammen det er noe slikt her også [emoji849] Glad vi har AC altså. Valpen takler såvidt å gå ut i hagen for å tisse her gitt. Tisser kjapt og legger seg rett ned i gresset og ser på meg dumt. Liksom I dont give a fuck [emoji849][emoji23]
Ser ut til å gå fint , er nok bare veldig forslåttHørtes ut som lege det...
Pustingen er litt bedre nå, fortsattvondt men bedre så da går det nok braHørtes ikke bra utHåper smertene gir seg
![]()
Pustingen er litt bedre nå, fortsattvondt men bedre så da går det nok bra

Noen ganger er grøt så mega godtog andre ganger passer liksom ikke dagen for å spise det
![]()
Så har vi da satt opp basseng i hagen vi også. Men mye mindre enn Kengu sitt da, bare sånn til ungene. Eller. Det er plass til meg, men da ikke ungene
Jeg har sagt de ikke får bade før etter middag, mannen står og griller pølser jeg skal egentlig kutte salat. Det er kokvarmt og jeg svetter. Og varmere skal det bli i morgen så basseng måtte opp, syntes jeg. Jeg lå på jobb da, rett nok
Noen som vet?
Jeg fikk "gravid 1-2" på testen på mandag,og lurer på når jeg kan forvente å få 2-3?
Bør jeg vente en uke eller kan jeg ta før..? Skal være ca 4 uker på vei imorgen![]()
Noe forslag om hva det kan være ?? [emoji849]
Ja. Jentene, 3-4 stykker, har brukt det meget aktivt.Basseng er deilig i varmen[emoji16]
God kveld alle sammen.
Skjedd noe spennende i dag?
Du kan fortelle hva du har gjort i dag ogsåIgår?[emoji16]
Nja, vært utallige timer på stranda, kjøpt meg flytemadrass, spist masse deilig mat, vært i spillehall, sett show og drukket rødvin på verandaen[emoji16]
Den orginale liker jeg best, men liker også rømmegrøt [emoji38] godt med brunost i orginal grøt. Blir litt karamell lignende smak [emoji4][emoji1305]Hva slags grøt?[emoji16]