Skravletråd Juli

Mannen ordnet ny fot til parasollen så nå har vi skygge på skikkelig vis

Det er for varmt likevel. Jeg vet ikke om det er best å være inne eller ute. Varmt alle steder. Heldigvis ikke så ille på soverommet.
Herlig når parrasollen er oppe [emoji4] hjelper litt på det [emoji4]

Ifølge termostaten på kjøkkenet så er det 42 grader i sola her nå...... o_O
Fy fader. Tror jammen det er noe slikt her også [emoji849] Glad vi har AC altså. Valpen takler såvidt å gå ut i hagen for å tisse her gitt. Tisser kjapt og legger seg rett ned i gresset og ser på meg dumt. Liksom I dont give a fuck [emoji849][emoji23]

Fy fader. Tror jammen det er noe slikt her også [emoji849] Glad vi har AC altså. Valpen takler såvidt å gå ut i hagen for å tisse her gitt. Tisser kjapt og legger seg rett ned i gresset og ser på meg dumt. Liksom I dont give a fuck [emoji849][emoji23]

Helt sinnsykt. Det er nok kjøligere vil jeg tro, håper at det bare var 42 i husveggen der det har vært sol lenge.

Så har vi da satt opp basseng i hagen vi også. Men mye mindre enn Kengu sitt da, bare sånn til ungene. Eller. Det er plass til meg, men da ikke ungene ;)

Jeg har sagt de ikke får bade før etter middag, mannen står og griller pølser jeg skal egentlig kutte salat. Det er kokvarmt og jeg svetter. Og varmere skal det bli i morgen så basseng måtte opp, syntes jeg. Jeg lå på jobb da, rett nok

Basseng er deilig i varmen[emoji16]

Hodepine. Ikke bra, for jeg har spist for mye og skulle trene litt. Håper det går over så jeg kommer igang snart!

Igår?[emoji16]
Nja, vært utallige timer på stranda, kjøpt meg flytemadrass, spist masse deilig mat, vært i spillehall, sett show og drukket rødvin på verandaen[emoji16]
Du kan fortelle hva du har gjort i dag også :P

Back
Topp