Skravletråd Juli

Håper det går bedre med hodet ditt etterhvert :)
Det gjør det helt sikkert. Takk [emoji169] Har AC i hus på og nå var det veldig rolig her. Så kjenner at dette var veldig godt for sjelen nå og hodet. Ikke så ofte det har vært slik nå i ferien og med valpen i hus må jeg innrømme [emoji14]

Jeg smelter! Var på tur med ungene, og eldste sutrete og bar seg og var så utrolig negativ. Jeg blir så påvirket av sånt, så nå er jeg er og sur. Mannen har migrene. Vi kjøper middag på gatekjøkken i dag, og eldste får risengrynsgrøt fra fjordland.

Jeg smelter! Var på tur med ungene, og eldste sutrete og bar seg og var så utrolig negativ. Jeg blir så påvirket av sånt, så nå er jeg er og sur. Mannen har migrene. Vi kjøper middag på gatekjøkken i dag, og eldste får risengrynsgrøt fra fjordland.

Utrolig hvor mye man blir påvirket av det rundt seg på godt og vondt :shy:

Det er surt også det. Slik her og til tider. Kjekk tur liksom [emoji849] Hva godt blir det på dere da? Minste tar også til tider en fjordlandgrøt over takeaway gitt. Jeg kunne fint gjort det også. Gode de [emoji14]

Det er surt også det. Slik her og til tider. Kjekk tur liksom [emoji849] Hva godt blir det på dere da? Minste tar også til tider en fjordlandgrøt over takeaway gitt. Jeg kunne fint gjort det også. Gode de [emoji14]

Ble hamburger på mannen og pizza på meg og minstemor :)

Så har vi da satt opp basseng i hagen vi også. Men mye mindre enn Kengu sitt da, bare sånn til ungene. Eller. Det er plass til meg, men da ikke ungene ;)

Jeg har sagt de ikke får bade før etter middag, mannen står og griller pølser jeg skal egentlig kutte salat. Det er kokvarmt og jeg svetter. Og varmere skal det bli i morgen så basseng måtte opp, syntes jeg. Jeg lå på jobb da, rett nok

Skulle skrive inn noe på google translate for det var noe jeg ikke skjønte med det samme på FF appen og blander om når jeg leser engelsk noen ganger [emoji23][emoji23] omg

Fikkk ikke skrevet alt før jeg bare ler [emoji23][emoji23]
Hahahah
94ee430ff88c6996a9694d612379abf3.jpg
3e0d300f22ea9f57d4d37f33385caab5.jpg

Noen som vet?
Jeg fikk "gravid 1-2" på testen på mandag,og lurer på når jeg kan forvente å få 2-3? :)
Bør jeg vente en uke eller kan jeg ta før..? Skal være ca 4 uker på vei imorgen :)

Noen som vet?
Jeg fikk "gravid 1-2" på testen på mandag,og lurer på når jeg kan forvente å få 2-3? :)
Bør jeg vente en uke eller kan jeg ta før..? Skal være ca 4 uker på vei imorgen :)

Ulikt fra person til person det der, men personlig hadde jeg ventet en ukes tid :)

Back
Topp