30 +
Ooh, det er varmt![emoji41]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30 +
En ronja-spire. Jeg skal utnytte dette. Mellomste liker å hjelpe til å brette klær. Hun eier jo også sikkert ca halvparten [emoji6]
Særlig. Jeg misliker den jobben sterktÅåh, kos deg[emoji7]
Ja, og så lenge hun synes det og gjerne vesentlig lenger. Er hun offisielt min assistentEi lita jente som har sett gleden i å brette tøy![emoji7][emoji122]
Begge HeheFor mor eller barn??[emoji28]
Koselig da [emoji4] Er de på besøk hos dere? Eller dere hos de?Vært på handletur med svigermor. Bare mat da![]()
Så sitter jeg og ungene på stua og ser på Shrek og spiser lunsj.
Koselig da [emoji4] Er de på besøk hos dere? Eller dere hos de?
Åj gjør de det altså [emoji14] Trodde gjerne de bodde i England eller noe slikt. Er derifra han er er det ikke?Nei, de bor 5 min unna
Men jeg er jo strandet her oppe vet du, så når svigermor tar meg med ut så får jeg se annet enn bare dette huset ^^
34 i mirgenOoh, det er varmt![emoji41]
Autch..34 i mirgen
Skulle stå i morgenAutch..
Migrene og varme, ingen god kombinasjon.
Masse god bedring
Det var da enda godt [emoji4]Skulle stå i morgen![]()
Åj gjør de det altså [emoji14] Trodde gjerne de bodde i England eller noe slikt. Er derifra han er er det ikke?
Alltids godt å skifte stue litt. Om det så er matbutikk ja [emoji14]
Herligt det [emoji38]Rundt 30-35 grader og sooool[emoji16]
Heldige du [emoji4]
De var faktisk litt fine da [emoji4][emoji4]
Håper det går bedre med hodet ditt etterhvertTrøtt og sliten i hodet kjenner jeg [emoji4]
Er varmt ute. Gått en tur med valpen. Gikk bort til en strand da. Jeg, eldste og valpen satt i skyggen med kaldt vann tilgjengelig og så på mens minste tok seg en god dukkert og svømte i sjøen. 30 minutter etter var vi på vei hjem igjen [emoji4]
Hodet sprenger nå da, valpen har slukna, unga løp opp. Jeg ser litt grøsser i fred og ro med noe medisin inntatt. Digg det.
Mannen er tydeligvis ute og kjører Harleyen sin. For ingen av de er her [emoji14]