Skravletråd Juli

Ei lita jente som har sett gleden i å brette tøy![emoji7][emoji122]
Ja, og så lenge hun synes det og gjerne vesentlig lenger. Er hun offisielt min assistent

Vært på handletur med svigermor. Bare mat da :)
Så sitter jeg og ungene på stua og ser på Shrek og spiser lunsj.

Koselig da [emoji4] Er de på besøk hos dere? Eller dere hos de?

Nei, de bor 5 min unna :)
Men jeg er jo strandet her oppe vet du, så når svigermor tar meg med ut så får jeg se annet enn bare dette huset ^^

Nei, de bor 5 min unna :)
Men jeg er jo strandet her oppe vet du, så når svigermor tar meg med ut så får jeg se annet enn bare dette huset ^^
Åj gjør de det altså [emoji14] Trodde gjerne de bodde i England eller noe slikt. Er derifra han er er det ikke?
Alltids godt å skifte stue litt. Om det så er matbutikk ja [emoji14]

Åj gjør de det altså [emoji14] Trodde gjerne de bodde i England eller noe slikt. Er derifra han er er det ikke?
Alltids godt å skifte stue litt. Om det så er matbutikk ja [emoji14]

Stemmer det ja :)

Trøtt og sliten i hodet kjenner jeg [emoji4]
Er varmt ute. Gått en tur med valpen. Gikk bort til en strand da. Jeg, eldste og valpen satt i skyggen med kaldt vann tilgjengelig og så på mens minste tok seg en god dukkert og svømte i sjøen. 30 minutter etter var vi på vei hjem igjen [emoji4]
Hodet sprenger nå da, valpen har slukna, unga løp opp. Jeg ser litt grøsser i fred og ro med noe medisin inntatt. Digg det.

Mannen er tydeligvis ute og kjører Harleyen sin. For ingen av de er her [emoji14]

Trøtt og sliten i hodet kjenner jeg [emoji4]
Er varmt ute. Gått en tur med valpen. Gikk bort til en strand da. Jeg, eldste og valpen satt i skyggen med kaldt vann tilgjengelig og så på mens minste tok seg en god dukkert og svømte i sjøen. 30 minutter etter var vi på vei hjem igjen [emoji4]
Hodet sprenger nå da, valpen har slukna, unga løp opp. Jeg ser litt grøsser i fred og ro med noe medisin inntatt. Digg det.

Mannen er tydeligvis ute og kjører Harleyen sin. For ingen av de er her [emoji14]
Håper det går bedre med hodet ditt etterhvert :)

Back
Topp