Skravletråd Juli

Vet ikke akkurat hvor varmt det er her, men er nok rundt 30 grader her også o_O
Går ikke alltid ann å sitte ute i sola uten å føle seg svimmel, og da klarer ikke jeg i lengden å sitte ute :stop:

Hadde det vært litt midlere temp så hadde det vært så mye bedre enn denne varmen :p

Neeei :( har sagt det samme i noen uker nå :p var sååå flink frem til juli, og gikk ned en del i vekt og alt. nå har jeg gått opp 4 kg igjen :(

Samme her :(
Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake til å ikke spise gods hver dag.

Vet ikke akkurat hvor varmt det er her, men er nok rundt 30 grader her også o_O
Går ikke alltid ann å sitte ute i sola uten å føle seg svimmel, og da klarer ikke jeg i lengden å sitte ute :stop:

Hadde det vært litt midlere temp så hadde det vært så mye bedre enn denne varmen :p
Det er ca 30 her også og kan bare sitte ute i skyggen.

Jeg skulle egentlig plukket en bøtte med rips, men det er bare rett og slett så varmt at jeg vet ikke hva jeg orker. Må uansett ut da, jentene skal bade. Så vi får se

Godt å komme hjem , rakk en dukkert før kengubarnet og kompisen kom , gikk 10’ min så skadet kengubarnet seg o nå ligger haninne

Det er ca 30 her også og kan bare sitte ute i skyggen.

Jeg skulle egentlig plukket en bøtte med rips, men det er bare rett og slett så varmt at jeg vet ikke hva jeg orker. Må uansett ut da, jentene skal bade. Så vi får se

Blir jo nedkjølt når man bader da. Helt til man går på land igjen og det ikke er vits med håndkle for man tørker før man rekker å gå bort til håndkle :hilarious::hilarious:

Men ja, føler med deg med denne varmen o_O

Blir jo nedkjølt når man bader da. Helt til man går på land igjen og det ikke er vits med håndkle for man tørker før man rekker å gå bort til håndkle :hilarious::hilarious:

Men ja, føler med deg med denne varmen o_O
Ja. Men det er jo ikke plass til meg i bassenget når to sjuåringer herjer.

Ifølge termostaten på kjøkkenet så er det 42 grader i sola her nå...... o_O

Leste litt for fort jeg siden jeg trodde du skrev på stranden :hilarious:
Da ble det noe annet når det gjaldt basseng og ikke en strand :hilarious:
På stranda skulle jeg badet ja, men vi har vært i hagen med vannkrig, basseng og vsnnspreder. Og sånn 6-7 unger på det meste.

Mannen ordnet ny fot til parasollen så nå har vi skygge på skikkelig vis

Det er for varmt likevel. Jeg vet ikke om det er best å være inne eller ute. Varmt alle steder. Heldigvis ikke så ille på soverommet.

Back
Topp