Og 29 her sist jeg sjekka. Varmt nok"Bare" 33 her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og 29 her sist jeg sjekka. Varmt nok"Bare" 33 her

Neeeihar sagt det samme i noen uker nå
var sååå flink frem til juli, og gikk ned en del i vekt og alt. nå har jeg gått opp 4 kg igjen
![]()
Det er ca 30 her også og kan bare sitte ute i skyggen.Vet ikke akkurat hvor varmt det er her, men er nok rundt 30 grader her også
Går ikke alltid ann å sitte ute i sola uten å føle seg svimmel, og da klarer ikke jeg i lengden å sitte ute
Hadde det vært litt midlere temp så hadde det vært så mye bedre enn denne varmen![]()
Ja veldig deiligHerlig det også da. Vi har en time kortere i juli.
Jupp den lages første augusrOm ikke mange dagene er Juli mnd allerede over [emoji849][emoji57]
Må lage ny skravlegruppe i August og snart da [emoji28]
36 her å jeg dør littt35 grader. Holy moly
Det er ca 30 her også og kan bare sitte ute i skyggen.
Jeg skulle egentlig plukket en bøtte med rips, men det er bare rett og slett så varmt at jeg vet ikke hva jeg orker. Må uansett ut da, jentene skal bade. Så vi får se

Jupp den lages første augusr

Ja. Men det er jo ikke plass til meg i bassenget når to sjuåringer herjer.Blir jo nedkjølt når man bader da. Helt til man går på land igjen og det ikke er vits med håndkle for man tørker før man rekker å gå bort til håndkle
Men ja, føler med deg med denne varmen![]()
Vi er stort sett gode på å skifte tråd altså'plutselig så fortsetter vi å skrive i denne juli tråden![]()
Neid vi er god på å lage ny'plutselig så fortsetter vi å skrive i denne juli tråden![]()
Vi er stort sett gode på å skifte tråd altså
Neid vi er god på å lage ny
Ja. Men det er jo ikke plass til meg i bassenget når to sjuåringer herjer.

På stranda skulle jeg badet ja, men vi har vært i hagen med vannkrig, basseng og vsnnspreder. Og sånn 6-7 unger på det meste.Leste litt for fort jeg siden jeg trodde du skrev på stranden
Da ble det noe annet når det gjaldt basseng og ikke en strand![]()
Har gjort dette i noen år sæDet er bra![]()