Skravletråd Juli

God kveld alle sammen.
Skjedd noe spennende i dag?

Så har vi da satt opp basseng i hagen vi også. Men mye mindre enn Kengu sitt da, bare sånn til ungene. Eller. Det er plass til meg, men da ikke ungene ;)

Jeg har sagt de ikke får bade før etter middag, mannen står og griller pølser jeg skal egentlig kutte salat. Det er kokvarmt og jeg svetter. Og varmere skal det bli i morgen så basseng måtte opp, syntes jeg. Jeg lå på jobb da, rett nok
Bare jeg som elsker å bade IG vil ha stort basseng

Ble 4 t diverse steder på meg og kengubarnet men filter fikk vi ikke tak i :(
Men spiste på burger king etter kengubarnets ønske

Nei. Jeg også kunne godt tenkt meg det, men bosatt på sunnmøre er det ikke så mange dager i året det er vær for slikt så jeg ser meg ikke råd til å investere i det.

Det vi satte ut i dag spurte ungene hvor vi hadde kjøpt. Tja. Var det toys? Eller br? Det er i alle fall to år siden. Og altså satt opp for første gang i dag.

Nei. Jeg også kunne godt tenkt meg det, men bosatt på sunnmøre er det ikke så mange dager i året det er vær for slikt så jeg ser meg ikke råd til å investere i det.

Det vi satte ut i dag spurte ungene hvor vi hadde kjøpt. Tja. Var det toys? Eller br? Det er i alle fall to år siden. Og altså satt opp for første gang i dag.

Ser den

Skulle egentlig på posten i dag og hente pakke men dener så stor og bilen har 3 barneseter stående nå

Oppdatert juleplanleggeren min , himmel så mange gaver jeg er ferdig med
Imponert.

Jeg tenker på å starte min snart, men ikke begynt med gavene enda så ingen hast.

Back
Topp