Skravletråd Juli

Når man ikke får pakken i posten til forventet tid, hvem kontakter man?

Ja jeg tenker det jeg også,selv om det er veldig fristende å gjøre det imorgen :) hehe..

Det kan jo hende at det er all den tiden du trenger :)
Jeg tok ikke flere tester enn den ene som var positiv da vi var prøvere, så jeg har ikke erfaring med det å sammenligne tester etc.

Det kan jo hende at det er all den tiden du trenger :)
Jeg tok ikke flere tester enn den ene som var positiv da vi var prøvere, så jeg har ikke erfaring med det å sammenligne tester etc.
Jeg har dessverre mye erfaring med det:hilarious::rolleyes: klarer ikke slappe av ... men men.. jeg får smøre meg med tålmodighet :)

Det er du, er bare turmarsjen jeg skal gå, man tar den tiden man trenger og pauser underveis.
Er ikke snakk om høy puls og raskt tempo

Det skulle jeg kanskje ha klart[emoji28] om jeg kommer igang med trening etter Syden[emoji85]
14 dager daffeliv med mye mat og god drikke setter spor[emoji13]

Noen av dere som fulgte med på april the giraffe som tok en evighet før hun fødte for sånn et år siden eller to?

Nå er hun gravid igjen så våren 2019 er det vel på an igjen med giraff-vente-føde-kamera...

Husker det ja[emoji16]

Joda. Men med min arvelige risiko for diebetes og blodtrykk så trenger jeg jo ikke spise helt idiotisk mye sukker, fett og salt (godteri og potetgull) da.

Å overse arvelige risikoer er ikke lurt. Min onkel døde av et hjerteinfarkt 52 år gammel. I morgen begraves min 50 år gamle fetter.

Mine risikoer er ikke så farlige. Og 63 kilo er ikke overvekt. Men jeg går bare oppover og det skyldes en kombinasjon av kosthold og fravær av mosjon.

Man må absolutt passe på ja[emoji4]
Kondolere med fetteren din[emoji173]️

Flere av dere som hatt sånn ubehag i nedre magedel som om det er en ala stølheltsfølelse ell hva man skal kalle det ?? [emoji849][emoji849]

Gjør vondt når jeg hoster eller snufser [emoji21]

Jepp, har ofte det[emoji4]

Det står 8 poser og en liten kurv oppe som alle er fulle av rene klær, og i tørketrommelen ligger det mer. Jeg er virkelig flink til å utsette klesvasken :P
Det går riktignok ikke sååååå mange klær i en pose da ^^
Jeg får se om jeg får lagt bort klær mens mannen er på jobb i morgen.

Kos deg med klærne[emoji7]

Trøtt og sliten i hodet kjenner jeg [emoji4]
Er varmt ute. Gått en tur med valpen. Gikk bort til en strand da. Jeg, eldste og valpen satt i skyggen med kaldt vann tilgjengelig og så på mens minste tok seg en god dukkert og svømte i sjøen. 30 minutter etter var vi på vei hjem igjen [emoji4]
Hodet sprenger nå da, valpen har slukna, unga løp opp. Jeg ser litt grøsser i fred og ro med noe medisin inntatt. Digg det.

Mannen er tydeligvis ute og kjører Harleyen sin. For ingen av de er her [emoji14]

Høres ut som en herlig dag bortsett fra hodepine[emoji173]️

Jeg smelter! Var på tur med ungene, og eldste sutrete og bar seg og var så utrolig negativ. Jeg blir så påvirket av sånt, så nå er jeg er og sur. Mannen har migrene. Vi kjøper middag på gatekjøkken i dag, og eldste får risengrynsgrøt fra fjordland.

Sure unger er pyton[emoji13] heldigvis snur humøret ofte kjapt[emoji28]

Back
Topp