Skravletråd Juli

Badet ser faktisk veldig bra ut nå :D
Nå skal jeg sortere på datarommet. Masse som kan kastes der tror jeg!

Det er kjipt! Heldigvis gikk det helt fint, ingen flekker eller lukt :D
Det er mistanke om at min mann har adhd. Spørsmålet er jo om dette med klesvasken kan forklares av adhd, eller om det er en manneting. Det er jo så mange menn som glemmer slikt ^^

Manneting vil jeg påstå[emoji23]

Godt å få trent litt i kveld. Følte ikke at jeg fikk tatt i noe særlig, men det er en start :)
Jeg skal sjekke værvarselet og planlegge trening framover. Har lyst til å få gjort unna litt før ungene legger seg. Yngste sover rett over stua, så jeg går på tær der om kvelden. Da er det lettere å kaste ut mann og barn slik at jeg kan trene, så får lillejenta sove godt i alle fall.

Høres ut som en god plan[emoji16] lykke til!

Hvorfor ikke samle alle i flere faner i et Excel dokument.
Er da mye mer ovesiktelig
Fordi jeg så godt som nesten aldri har påslått pc når jeg holder på?

Lister av type pakking til ferie burde jeg kunne bruke igjen javisst men jeg deler dem ut til ungene og ber dem pakke.

Jul og sånn har jeg på pc da

Habit tracker ikke på pv for jeg fyller den ut etthvert og slår ikke på pc dør jeg er ferdig, dvs etter ferien har ikke pc vært på engang.

Så da virker ikke excel så godt...

Sånn. Litt oppstartspeoblemer for guttungen men nå er vi oppe og kjører på ice begge to. Så får vi som vi synes det fungerer så godt at vi beholder det eller bytter etthvert.

Men da var det et klesbrettekaos som venter på meg, tenker jeg....

En ronja-spire. Jeg skal utnytte dette. Mellomste liker å hjelpe til å brette klær. Hun eier jo også sikkert ca halvparten [emoji6]

Fristende tanke[emoji16][emoji28] men vet ikke om jeg er i form til det[emoji13]
Det er du, er bare turmarsjen jeg skal gå, man tar den tiden man trenger og pauser underveis.
Er ikke snakk om høy puls og raskt tempo

Back
Topp