Skravletråd Juli

En ronja-spire. Jeg skal utnytte dette. Mellomste liker å hjelpe til å brette klær. Hun eier jo også sikkert ca halvparten [emoji6]
Flott, da sender jeg deg frøkna til opplæring :P

Flott, da sender jeg deg frøkna til opplæring :P
Jeg aner ikke hvordan hun har fått det for seg at hun liker det altså, hun har det ikke fra meg. Men jeg utnytter det gjerne, ja. Hun er i bunn og grunn ikke mye lik meg. Utadvent, ektrovert, sosial, og ganske organisert...

Dagens Habit tracker blir kanskje eller kanskje ikke akkurat så full, jeg prioriterer litt andre ting. Dels fordi vi får et par små gjester i morgen som skal overnatte.
Og f. Eks fordi mannen kom hjem med roser så rydder jeg sjebken så de får stå der og se pene ut. Ikke stå omringet av rot.

Men jeg må ta hele den "enden av bordet" som er hotspot, magnet for rot, egentlig. Vi er jo sju til middag i morgen og da trenger vi hele bordet

Noen av dere som fulgte med på april the giraffe som tok en evighet før hun fødte for sånn et år siden eller to?

Nå er hun gravid igjen så våren 2019 er det vel på an igjen med giraff-vente-føde-kamera...

Ser jo ikke akkurat så gravid ut enda. Men offisiell side for henne

http://www.aprilthegiraffe.com/

Ellers følger jeg fordi det er koselig dyreparken hun bor i på fb og det var der det ble annonsert at hun altså er gravid igjen. Eller drektig heter det kanskje?

Akkurat nå for tiden har jeg ingen lister, men dersom jeg skal planlegge å gjøre en del, for eksempel rydde hele huset deler jeg forskjellige soner i forskjellige ark og krysser av etter som ting blir gjort.
Når jeg skal rydde hele huset til jul f. Eks så har jeg det gjerne på regneark ja, men har ikke hatt ulike deler på ulike ark da, jeg har vel et juleark med rydding på en fane, to do på en annen etc.

Men egentlig liker jeg listene mine bedre på papir. Jeg tenker bedre på papir på en måte.

Et av punktene er jo å jobbe med å snu de negative tankene

Jeg kan klare dette.
Jeg er flink som tar grep.
Jeg fortjener et ryddig hjem og jeg skal få det.

Jobber jeg jevnlig med å tenke.

Og i går full pott på lista mi
4def26399b74af33a9d3a9950ab9a287.jpg

Super liste![emoji16][emoji122]

Back
Topp