Flott, da sender jeg deg frøkna til opplæringEn ronja-spire. Jeg skal utnytte dette. Mellomste liker å hjelpe til å brette klær. Hun eier jo også sikkert ca halvparten [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott, da sender jeg deg frøkna til opplæringEn ronja-spire. Jeg skal utnytte dette. Mellomste liker å hjelpe til å brette klær. Hun eier jo også sikkert ca halvparten [emoji6]
Jeg aner ikke hvordan hun har fått det for seg at hun liker det altså, hun har det ikke fra meg. Men jeg utnytter det gjerne, ja. Hun er i bunn og grunn ikke mye lik meg. Utadvent, ektrovert, sosial, og ganske organisert...Flott, da sender jeg deg frøkna til opplæring![]()
Det husker jegNoen av dere som fulgte med på april the giraffe som tok en evighet før hun fødte for sånn et år siden eller to?
Nå er hun gravid igjen så våren 2019 er det vel på an igjen med giraff-vente-føde-kamera...
Det vet jeg egentlig, men praktiserer ikke oftehttps://www.tv2.no/underholdning/9987321/
Slik skal man åpne pakken med isbiter. Dette har jeg visst lenge, men det er visst mange som ikke visste det ^^
Tusen takkSer jo ikke akkurat så gravid ut enda. Men offisiell side for henne
http://www.aprilthegiraffe.com/
Ellers følger jeg fordi det er koselig dyreparken hun bor i på fb og det var der det ble annonsert at hun altså er gravid igjen. Eller drektig heter det kanskje?
Men fortell megHvorfor ikke samle alle i flere faner i et Excel dokument.
Er da mye mer ovesiktelig
Akkurat nå for tiden har jeg ingen lister, men dersom jeg skal planlegge å gjøre en del, for eksempel rydde hele huset deler jeg forskjellige soner i forskjellige ark og krysser av etter som ting blir gjort.Men fortell meg
Hvilke lister har du i det regnearket?
Når jeg skal rydde hele huset til jul f. Eks så har jeg det gjerne på regneark ja, men har ikke hatt ulike deler på ulike ark da, jeg har vel et juleark med rydding på en fane, to do på en annen etc.Akkurat nå for tiden har jeg ingen lister, men dersom jeg skal planlegge å gjøre en del, for eksempel rydde hele huset deler jeg forskjellige soner i forskjellige ark og krysser av etter som ting blir gjort.
Stille her i kveld![]()
Jeg smelter! Men vi har hatt regn i dag, og egentlig litt regn hver dag den siste uken. Veldog bra. Det skal visst blir veldig varmt igjen neste uke.
Nå blir det kvelden her, måtte bare lese litt på fb og få litt underholdning fra wt innlegg...
Å shoppet litt klær til mannen så nå er det shoppestopp
Et av punktene er jo å jobbe med å snu de negative tankene
Jeg kan klare dette.
Jeg er flink som tar grep.
Jeg fortjener et ryddig hjem og jeg skal få det.
Jobber jeg jevnlig med å tenke.
Og i går full pott på lista mi
![]()
BooztHvor shoppet du til mannen?[emoji16]
Jupp men men sånn er det bareGod kveld[emoji1]
Så kjipt..