God kveld alle sammen.
Skjedd noe spennende i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare jeg som elsker å bade IG vil ha stort bassengSå har vi da satt opp basseng i hagen vi også. Men mye mindre enn Kengu sitt da, bare sånn til ungene. Eller. Det er plass til meg, men da ikke ungene
Jeg har sagt de ikke får bade før etter middag, mannen står og griller pølser jeg skal egentlig kutte salat. Det er kokvarmt og jeg svetter. Og varmere skal det bli i morgen så basseng måtte opp, syntes jeg. Jeg lå på jobb da, rett nok
PostenNår man ikke får pakken i posten til forventet tid, hvem kontakter man?
God kveldGod kveld i varmen[emoji16]
God kveld alle sammen.
Møtte ei venninne etter jobb, og tok et par øl og så dro jeg hjemAvslappende dag og kveld i dag
Du da?![]()
Nei. Jeg også kunne godt tenkt meg det, men bosatt på sunnmøre er det ikke så mange dager i året det er vær for slikt så jeg ser meg ikke råd til å investere i det.Bare jeg som elsker å bade IG vil ha stort basseng
Nei. Jeg også kunne godt tenkt meg det, men bosatt på sunnmøre er det ikke så mange dager i året det er vær for slikt så jeg ser meg ikke råd til å investere i det.Bare jeg som elsker å bade IG vil ha stort basseng
Håper jeg ogsåHåper du får glede av henne lenge![emoji16]
Møtte ei venninne etter jobb, og tok et par øl og så dro jeg hjem
Posten
Veldig koselig.Hørtes koselig ut![]()
Ser denNei. Jeg også kunne godt tenkt meg det, men bosatt på sunnmøre er det ikke så mange dager i året det er vær for slikt så jeg ser meg ikke råd til å investere i det.
Det vi satte ut i dag spurte ungene hvor vi hadde kjøpt. Tja. Var det toys? Eller br? Det er i alle fall to år siden. Og altså satt opp for første gang i dag.
Ja tror detLett å finne riktig nummer?
Da får jeg ta kontakt med demJa tror det
Veldig koselig.
Er ikke så ofte jeg ser henne siden hun ikke bor i Norge lenger
Imponert.Oppdatert juleplanleggeren min , himmel så mange gaver jeg er ferdig med