Der kom du til det jaShit, så skummelt![emoji30]
Ja var faktisk det men gikk bra
Et stort merke foran og litt vondt fortsatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kom du til det jaShit, så skummelt![emoji30]
Haha nei. De forsvant fort gitt. Nesten som snop [emoji849][emoji23] Jeg og minste ble hekta. Hu hadde lyst å kjøpe enda mer i dag også. Men måte på hvor mye plomme. Men må vel snart ta turen for mer. For de var veldig gode [emoji7] Orker ikke lage syltetøy jeg. Men minste har laga rips og bringebærsyltetøy hos farmora og tatt med hjem daÅåh....plommer![emoji7] lager du syltetøy også?
Ikke noe vind å snakke om, men med regn i morgentimene er det greit å ta inn ting som skal være tørre.Ja, greit å få inn ting som kan forsvinne i vinden [emoji38]
Jeg elsker å følge lynet her.Har tordna, lyna og regna heftig. Nå bare buldrer det litt og litt roligere regn. Herlig å høre på. Kan snart legge meg da. Elsker å sove med torden og regn som musikk i bakgrunnen [emoji169]
Jorda lengter etter hver en vanndråpe. Tørr, tørr, tørr. Bare det ikke blir skogbranner av lynHar hørt et bulder og det regner.
Herlige, herlige regn <3 <3 <3
Det er det [emoji4]Ikke noe vind å snakke om, men med regn i morgentimene er det greit å ta inn ting som skal være tørre.
Bare litt overrasket over så mange barn det varHvorfor jøss?

Koselig!God lørdagskveld
![]()
Vi har bare hørt et skrall langt borte så vi er ikke i fare, med det bekymrer meg.Jorda lengter etter hver en vanndråpe. Tørr, tørr, tørr. Bare det ikke blir skogbranner av lyn
Er en liten bhgBare litt overrasket over så mange barn det var![]()
Der brenner flere steder ifølge VG, ikke overrasket. Håper det ikke blir enormt mye. Kontroll har de ikke men en form for kontroll er det enda.Vi har bare hørt et skrall langt borte så vi er ikke i fare, med det bekymrer meg.
Er bare en vei opp til det boligfeltet vi bor på, og den er smal og svingete og det er MYE skog her.
Dersom det blir skogbrann og man må evakuere må man ned samme vei som brann og redning skal opp....
AkkurattEr en liten bhg
Her har det sluttetHer regner det skikkelig