Skravletråd Juli

Nei er ikke det, en mellomstor tenker jeg
Mm

Første bhg vi hadde barn i hadde 12 små og 24 storbarnsplasser.

Andre bhg vi hadde, vel. Der var de 42 på en storbarnsavdeling siste året. 40+ småbarn og rundt 100 store tilsammen tror jeg på totalt 6 avdelinger.

Nå har vi en mer mellomstor bhg igjen med sånn 40-50 unger tror jeg. Litt usikker faktisk

Mm

Første bhg vi hadde barn i hadde 12 små og 24 storbarnsplasser.

Andre bhg vi hadde, vel. Der var de 42 på en storbarnsavdeling siste året. 40+ småbarn og rundt 100 store tilsammen tror jeg på totalt 6 avdelinger.

Nå har vi en mer mellomstor bhg igjen med sånn 40-50 unger tror jeg. Litt usikker faktisk
Første jeg jobbet i hadde 8 barn og to voksne
Neste hadde 40 barn og 3 avd

Hva skal jeg finne på i kommende uke tro?
Jeg har begge ungene alene siden mannen jobber, jeg kjører ikke bil, 7 km til nærmeste butikk eller buss, ingen lekeplass eller lignende i nærheten, og vi bor rett ved en vei. Forslag? ^^

Nå er cluet å ikke sovne.

Legging av lillemor. Natt til i går var jeg mye våken og ved legging i går kveld sovna jeg og det ble egentlig ikke stort mer igjen av kvelden og veldig tungt å gjenoppta rutinene mine som ikke akkurat er automatiserte rutiner som skjer av seg selv enda.

Men jmf det skjerpings-prosjektet fra i vår så prøver jeg

Ungene må pakke ut etter ferien, de gjorde ikke det i går. Jeg skal vaske mer klær og ha en gjennomgang av klærene deres, luke ut for smått. Hos alle tre. Hadde en runde i eget klesskap i går.

Ellers ikke planlagt noe egentlig. Siste dag før jeg skal på jobb, så finne frem pc og sånn.

Godt å få ryddet opp litt etter ferien[emoji16]

God morgen damer. Noe spesielt planlagt idag? Selv er jeg supersliten etter en liten som har sutret og grått hele natten. Så ble en power nap når hun sov på morgenen og nå spiser jeg en sjokolade og ser macgyver. #momoftheyear

Kjipt med slitsomme netter[emoji20]

Back
Topp