Nyte siste feriedagSøndagsmodus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyte siste feriedagSøndagsmodus?
JøssEr rolig det, bhg har normalt 40 barn
Så braNyte siste feriedag
Hvorfor jøss?Jøss
Lurte jeg også på. Det er jo ikke engang en veldig stor barnehage det?Hvorfor jøss?
Nei er ikke det, en mellomstor tenker jegLurte jeg også på. Det er jo ikke engang en veldig stor barnehage det?
Ikke sant? Men høsten kommer nok.Og for en sommer vi har
Ikke rart folk ikke er her![]()
MmNei er ikke det, en mellomstor tenker jeg
Brukbart fint ja. Men ikke sånn 30 grader da.Noen som har fint vær nå ?![]()
Første jeg jobbet i hadde 8 barn og to voksneMm
Første bhg vi hadde barn i hadde 12 små og 24 storbarnsplasser.
Andre bhg vi hadde, vel. Der var de 42 på en storbarnsavdeling siste året. 40+ småbarn og rundt 100 store tilsammen tror jeg på totalt 6 avdelinger.
Nå har vi en mer mellomstor bhg igjen med sånn 40-50 unger tror jeg. Litt usikker faktisk
Hvorfor jøss?
Ingen andre enn å nyte siste dager før jeg skal tilbake på jobb
Ungene må pakke ut etter ferien, de gjorde ikke det i går. Jeg skal vaske mer klær og ha en gjennomgang av klærene deres, luke ut for smått. Hos alle tre. Hadde en runde i eget klesskap i går.
Ellers ikke planlagt noe egentlig. Siste dag før jeg skal på jobb, så finne frem pc og sånn.
I dag kommer min søster med mann og barn ogde har spart en godis til henne. Prøver forklare hun er litt liten for det men haha .
Hun er 10 mnd. Maispinne da heheAldri for liten for godis vel[emoji23]
God morgen damer. Noe spesielt planlagt idag? Selv er jeg supersliten etter en liten som har sutret og grått hele natten. Så ble en power nap når hun sov på morgenen og nå spiser jeg en sjokolade og ser macgyver. #momoftheyear