Fleksitid er fint, jeg var tidlig på plass. Også altså sommertid og jeg går i 90% stilling.Jobber til 16.45 jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fleksitid er fint, jeg var tidlig på plass. Også altså sommertid og jeg går i 90% stilling.Jobber til 16.45 jeg
Må finne på noe i varmen og bading var det beste fant vi utHørtes deilig ut
Drar jeg hjem kan vi dra på stranda, men da to voksne og fem barn mellom 2,5 og 10, det blir vel trolig litt styr, så skjer neppe. De har basseng i hagen men ikke så stort og særlig guttungen bader mer på stranda enn der.
Fleksitid skulle jeg gjerne hartFleksitid er fint, jeg var tidlig på plass. Også altså sommertid og jeg går i 90% stilling.
Ja. Ser at det er en god ide altså.Må finne på noe i varmen og bading var det beste fant vi ut
Men funker dårlig i bhg daFleksitid skulle jeg gjerne hart
He he jaMen funker dårlig i bhg da
Fotostativ.
I kveld skal det være måneformørkelse også, men svært lavt på himmelen så du må ha god utsikt mot sør for å se det. Ved klar horisont skal du kunne se mars enda lavere når det pågår. Kult. Vi har slett ikke klar horisont mot sør.
Herlig det også da. Vi har en time kortere i juli.He he ja
Men har 1,5 t kortere arbeidstid på sommeren da
Aaaltfor vanskelig! her er det is nesten hver dagDet er så vanskelig å la det være![]()
Aaaltfor vanskelig! her er det is nesten hver dag![]()
Om ikke mange dagene er Juli mnd allerede over [emoji849][emoji57]
Må lage ny skravlegruppe i August og snart da [emoji28]
Nettopp hatt lunsj, en baguett, en softis og en milkshakeHer og
Ikke bra![]()
på tide å ta seg sammenNettopp hatt lunsj, en baguett, en softis og en milkshakepå tide å ta seg sammen
![]()
NeeeiHehe, ja ^^
Er du motivert da?
Litt for fort [emoji23]Ja, juli har virkelig gått kjapt forbi!
"Bare" 33 her35 grader. Holy moly