Skravletråd Juli

Ja, det er vel bare IQ-test. Jeg feiler stort ^^
Eller så husker jeg feil. Men jeg mener den ikke vibrerte altså. Men det mener jeg denne heller ikke gjør. Sjekk av lyd innstillingene viser at den vibrere visst i alle fall når den er lydløs... Så mulig jeg ikke husker rett

Løveparken er planen for han elsker løver.
Også står Lego høyt i kurs, derav Legoland og legobutikken der.
Bading, og gjerne badeland/sklier som ikke er så bratte eller skumle.

De liker ellers både leker og dyr, ikke for mye fart og opp og ned og rundt for jentene, men barnevennlige karuseller. Eldstemann elsket il tempo extra gigante og vil nok fort like mer sånt.
Vi har jo neste sommer unger på 3,5 og 8,5 og nesten 11 så noe ulike behov. Mellomste elsker å bade. Eldste synes ofte vannet er for kaldt men kan delvis like badeland. Yngste er jo lita og mye skjer på et år.
Fårup er fin til bading

Overspising..... Fader så lei!
Gjorde det i helgen + tirsdag (mannen sin bursdag) samt i dag på grunn av ulvhunger og lite søvn i natt på grunn av omgangssjuke

God morgen.

Siste dag på ferie, i morgen skal vi hjem!

Vi har vært å shoppet litt i Kiel, å badeet på båten, etterpå er set kino før show og middag

Det er det, Danmark er fantastisk å feriere i
Men beskrivelsen på nettsiden til fårup var for litt mer fartselskende badeunger. Han som liker fart liker ikke vann og hun som liker vann liker ikke fart....
Hmm.. Men kanskje. Vi får se hvor lang ferie det blir snakk om også. Og budsjett. Tid er trolig mer begrensende enn penger da

Men beskrivelsen på nettsiden til fårup var for litt mer fartselskende badeunger. Han som liker fart liker ikke vann og hun som liker vann liker ikke fart....
Hmm.. Men kanskje. Vi får se hvor lang ferie det blir snakk om også. Og budsjett. Tid er trolig mer begrensende enn penger da
Rekker ikke alt nei :)

Rekker ikke alt nei :)
Vi må jo ha en del tid her hos svigers og noe tid hjemme er godt og jeg og mannen har ikke alltid fri samtidig og det er korpstur og evt speider...

Og som jeg forventet hadde ikke mannens Google-forsøk med kefir og salt særlig effekt på kjolen til mellomste. Den er og blir ødelagt.

Svigermor tilbyr seg å kjøpe ny, mannen sier det trenger hun ikke, hun sier det var hennes feil (jeg tenker høyt inni meg at JAAA det var det) og jeg sier at vi får nok ikke tak i en uansett. Den var arvet så den er noen år gammel. Reelt for stor og velsog gjev og noe av det fineste hun vet hun har. Magen min vrenger seg av tanken på å fortelle henne det. Men det må vi

Back
Topp