Skravletråd Juli

Hva likerbarna da?
Anbefaler djurs/fårup
Løveparken
Løveparken er planen for han elsker løver.
Også står Lego høyt i kurs, derav Legoland og legobutikken der.
Bading, og gjerne badeland/sklier som ikke er så bratte eller skumle.

De liker ellers både leker og dyr, ikke for mye fart og opp og ned og rundt for jentene, men barnevennlige karuseller. Eldstemann elsket il tempo extra gigante og vil nok fort like mer sånt.
Vi har jo neste sommer unger på 3,5 og 8,5 og nesten 11 så noe ulike behov. Mellomste elsker å bade. Eldste synes ofte vannet er for kaldt men kan delvis like badeland. Yngste er jo lita og mye skjer på et år.

Råflaks, den lå ombord i il tempo gigante og er funnet nå, den hadde flyttet seg noen meter så mannen ringte. Superduper flaks!

Og sidene det er stengt enda stusset noen på en lyd.

Hurra, det var flaks!![emoji16]

Jeg finner ikke ut hvordan jeg skrur av vibrering på mobilen :confused:

Pax-serien har gått sin seiersgang blant unge lesere i Sverige. Dette er lettlest og medrivende fantasy, med røtter i vår egen kulturhistorie. Men samtidig byr bøkene på mye mer – som hos Johan Ajvide Lindqvist. Portrettene av Viggo og Alrik, brødre og fosterbarn, er nyanserte og til tider hjerteskjærende. På Alriks 12-årsdag har moren deres lovet å komme, og Viggo gleder seg hemningsløst – men Alrik har allerede lært at det gjelder ikke å glede seg, så blir skuffelsen til å bære. Heldigvis kan de finne adspredelse i nattlige fantasy-eventyr!
Du, de hørtes så spennende ut! Perfekt for fantasifulle unge sinn. Men og vanskelige temaer

Mhm. Prøver å finne ut hva som liksom er logisk, men finner ingenting om vibrering i det hele tatt noen plass.
På min samsung galaxy drar jeg ned en meny fra toppen, det er det et ikon som en høyttaler med bølgete strek utenfor, det betyr at den vibrerer.
Trykker jeg på den slutter den med det

Syns ikke det er kult jeg når mannen ringer meg 1604 og spør åssen middagen ligger ann. Joda, svarer jeg. Den er ca klar, driver med de siste pannekakene nå. Helt topp svarer han og sier i siste liten at han er på vei hjem og at svigerfar blir med hjem på middag før han legger på [emoji849]

Takk liksom. Altså, mat nok hadde jeg. For jeg lager jo pannekaker nok for en hær visstnok... Men liker å få bort smårot gjerne fra bordene hvertfall. For jeg har strikka fælt siste dagene, og har litt rot både bord og sofaen gitt [emoji849]

Mhm. Prøver å finne ut hva som liksom er logisk, men finner ingenting om vibrering i det hele tatt noen plass.
Det skal i alle fall gå tenker jeg for min xperia vibrerte ikke. Men jeg husker ikke hvor jeg slo det av og nå har jeg jo en annen

Back
Topp