Skravletråd Juli

Det er slitsomt med tenner og/eller kløe i munnen/gommene

Shopping i dag. Tror jeg må be mannen ta vare på bankkortet mitt i en periode framover... :oops:

Shopping i dag. Tror jeg må be mannen ta vare på bankkortet mitt i en periode framover... :oops:
Hehe.

En fordel med å ikke ha bankkort i mobil-lommebok er litt høyere terskel. Bare at... PayPal på eBay og wish sender faktura....

Men finner jeg en kritthvit stroppekjole i litt sånn som denne str 8 år eller 10 så har jeg definitivt samvittighet til å kjøpe en. Men ikke til å la svigermor betale da altså. Påtar meg skylden for at jeg ba henne legge skittentøy der og ikke oppdaget kjolen som lå en uke med våte kluter på seg.
ac10e5ddfb28a19aef4c2a97fb2ef056.jpg

Hodepinen begynte i går og har visst bare utvikla seg videre over til migrene. [emoji849][emoji17] Godt kvelden nærmer seg og mannen kom akkurat hjem og kan hjelpe nå da

Kan jeg få mer?
Nei
Kan jeg få mer?
Nei.

Debatt mellom eldstemann og lillemor. Han fikk ansvar for posen med druer.

Ingrid, nå må du være tålmodig, sa jeg

Ja, mamma, jeg er modig. Kan jeg få mer?

Haha[emoji23] så søt!

Hehe.

En fordel med å ikke ha bankkort i mobil-lommebok er litt høyere terskel. Bare at... PayPal på eBay og wish sender faktura....

Jeg er forsiktig med netthandel heldigvis ^^
Faktura er farlig når frakta er lav og tilbudene er gode ^^

Men finner jeg en kritthvit stroppekjole i litt sånn som denne str 8 år eller 10 så har jeg definitivt samvittighet til å kjøpe en. Men ikke til å la svigermor betale da altså. Påtar meg skylden for at jeg ba henne legge skittentøy der og ikke oppdaget kjolen som lå en uke med våte kluter på seg.
ac10e5ddfb28a19aef4c2a97fb2ef056.jpg

Tull, ikke din feil dette! Men hva gjør en ikke for husfreden.

Hodepinen begynte i går og har visst bare utvikla seg videre over til migrene. [emoji849][emoji17] Godt kvelden nærmer seg og mannen kom akkurat hjem og kan hjelpe nå da

Ikke bra :(
Vet du hva den skyldes?

Hodepine. Det sitter vel i nakken. Trøtt etter en kort natt. Hatt en fin dag da :)

Ikke bra :(
Vet du hva den skyldes?
Æsj nei [emoji17] Tenker varmen, pollen, dårlig søvn og slikt tross for jeg legger meg tidligere enn noen gang pga valpen [emoji849][emoji190] Men jeg er dritvond i nakken og hodet får ikke fred. Kroppen verker helt for jævlig i dag [emoji17][emoji17][emoji37]

Tull, ikke din feil dette! Men hva gjør en ikke for husfreden.
Ikke min feil nei, helt klart svigermor sin og der mener jeg og er irritert for, men samtidig burde jeg visst bedre. Og kommer til å ha annen rutine for skittentøy i fremtiden. For jeg er like irritert på de våte klutene i skittentøyet hvert år, men vanligvis blir det bare surt, ikke faktisk jordslag.

Men husfreden ja. Jeg gidder ikke gjøre mannen sur ved å gjenta at jeg er sur for at det skjedde. Eller rippe mer opp i det end henne. Det bare er sånn.

Jeg er forsiktig med netthandel heldigvis ^^
Faktura er farlig når frakta er lav og tilbudene er gode ^^
Jeg er ikke redd for å handle på wish, noen bomkjøp av elendig kvalitet av og til, men stort sett sånn som jeg forventer. Og kommer det ikke får jeg pengene i retur uten noe som helst problem.

Back
Topp