Skravletråd Juli

Endelig sovnet hun i bilen. Fælt når de har vondt i magen og tenner på gang.

Noen som skal ut på noe spesielt idag? :) Trengte å skravle litt så tiden gikk litt fortere :laughing002
Har vært på stranden i dag :D
Kjempevarmt i vannet, og vi koste oss masse. Nå venter jeg på at mine foreldre skal bli klare for middag. Jeg har kjøpt inn grillmat, med is og masse tilbehør til dessert, så nå må pappa bare fyre opp den nye grillen sin som han er så stolt over :D
Har, du fått fart på dagen?

Har vært på stranden i dag :D
Kjempevarmt i vannet, og vi koste oss masse. Nå venter jeg på at mine foreldre skal bli klare for middag. Jeg har kjøpt inn grillmat, med is og masse tilbehør til dessert, så nå må pappa bare fyre opp den nye grillen sin som han er så stolt over :D
Har, du fått fart på dagen?

Høres ut som en veldig koselig da :):)
Ikke mye fart men :laughing002 he he

Høres ut som en veldig koselig da :):)
Ikke mye fart men :laughing002 he he

Venter du på tester? Du sier du har en følelse av å være gravid, og jeg håper du har rett. Jeg har hatt det 3 av 4 ganger, og det stemte hver gang :D

Venter du på tester? Du sier du har en følelse av å være gravid, og jeg håper du har rett. Jeg har hatt det 3 av 4 ganger, og det stemte hver gang :D

Jeg selv håper jeg har rett :) Men vet ikke 100 % hvordan det skal føles siden jeg ikke har vært gravid før :rolleyes:
Ja, venter fortsatt på testene :( blir bare mer og mer utålmodig :wtf::wtf:

Begynner å bli lei syke barn nå

Kan jeg få mer?
Nei
Kan jeg få mer?
Nei.

Debatt mellom eldstemann og lillemor. Han fikk ansvar for posen med druer.

Ingrid, nå må du være tålmodig, sa jeg

Ja, mamma, jeg er modig. Kan jeg få mer?

Back
Topp