Ja. Må bare finne ut hva, for jeg har aldri vært på ferie i Danmark.Mye å dra p i Danmark og korte avstander
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Må bare finne ut hva, for jeg har aldri vært på ferie i Danmark.Mye å dra p i Danmark og korte avstander
Hva likerbarna da?Ja. Må bare finne ut hva, for jeg har aldri vært på ferie i Danmark.
Fårup er fantastisk plass! Den anbefaler jeg også. [emoji1][emoji111]Hva likerbarna da?
Anbefaler djurs/fårup
Løveparken
Løveparken er planen for han elsker løver.Hva likerbarna da?
Anbefaler djurs/fårup
Løveparken
Råflaks, den lå ombord i il tempo gigante og er funnet nå, den hadde flyttet seg noen meter så mannen ringte. Superduper flaks!
Og sidene det er stengt enda stusset noen på en lyd.
God morgen! Sitter ute på verandaen med te med ekstra kanel og koser meg i 26 grader!
Herlig!![]()
Begynner å bli lei syke barn nå
37 fullgåtte uker med tvillinger i magen i dag!
Stas![]()
Hvilken type mobil har du?Jeg finner ikke ut hvordan jeg skrur av vibrering på mobilen![]()
Hvilken type mobil har du?
Da vet jeg ikkeSony Xperia
Da vet jeg ikke
Du, de hørtes så spennende ut! Perfekt for fantasifulle unge sinn. Men og vanskelige temaerPax-serien har gått sin seiersgang blant unge lesere i Sverige. Dette er lettlest og medrivende fantasy, med røtter i vår egen kulturhistorie. Men samtidig byr bøkene på mye mer – som hos Johan Ajvide Lindqvist. Portrettene av Viggo og Alrik, brødre og fosterbarn, er nyanserte og til tider hjerteskjærende. På Alriks 12-årsdag har moren deres lovet å komme, og Viggo gleder seg hemningsløst – men Alrik har allerede lært at det gjelder ikke å glede seg, så blir skuffelsen til å bære. Heldigvis kan de finne adspredelse i nattlige fantasy-eventyr!
På min samsung galaxy drar jeg ned en meny fra toppen, det er det et ikon som en høyttaler med bølgete strek utenfor, det betyr at den vibrerer.Mhm. Prøver å finne ut hva som liksom er logisk, men finner ingenting om vibrering i det hele tatt noen plass.
Det skal i alle fall gå tenker jeg for min xperia vibrerte ikke. Men jeg husker ikke hvor jeg slo det av og nå har jeg jo en annenMhm. Prøver å finne ut hva som liksom er logisk, men finner ingenting om vibrering i det hele tatt noen plass.
Det skal i alle fall gå tenker jeg for min xperia vibrerte ikke. Men jeg husker ikke hvor jeg slo det av og nå har jeg jo en annen