Oss testetøser imellom

9 dpo, wish test. Vet ikke hvor sensitiv den er, for det sto ingenting på beskrivelse.
20180626_074030.jpg

Og en strimmel på samme urin. Håper det ikke bare er skygge!
20180626_074433.jpg

3 dager til ikm og noe er veldig annerledes denne mnd.. vært småuggen/kvalm i en uke ca, kviseutbrudd deluxe, har den sykeste apetitten, så sykt trøtt, murringer og en strekkfølelse i livmor område, og myye luft i magen [emoji28]
Bare tatt tester fra wish som eg ikke stoler på en plass, men de er vertfall blenda [emoji24]
Om tante rød ikke er komt på mandag så kjøper eg digital!

Er det morgenurin som anbefaler til digita også? Leste på pakken at man skal også holde den i «koppen» i hele 20 sek? Skal ta en i morgen tidlig skjønner dere;) da er jeg 8 dager over ikm:)

Hvilke tester er det som måler 10 mlU/ML? Hvor kjøper dere disse?

Babyplan tidlig-tester gjør i alle fall det. Kjøper disse på babyplan.no [emoji4] Tror de fleste tidlig-tester måler på det nivået, men virker som babyplan og makesure (komplettapotek.no) gir færrest skygger her på forumet.
Tusen takk for svar og tips:) Driver å lete frem de mest sikre testene før vi går i gang :)

Er det morgenurin som anbefaler til digita også? Leste på pakken at man skal også holde den i «koppen» i hele 20 sek? Skal ta en i morgen tidlig skjønner dere;) da er jeg 8 dager over ikm:)
Når du er over ikm skal det egentlig ikke ha noe å si. Men tenker det er lurt med morgenurin siden du ikke har testet positivt enda, kan jo være el kom sener feks?
Bruk morgenurin, og ja, hold den 20 sek ;)

Back
Topp