Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og en strimmel på samme urin. Håper det ikke bare er skygge!Vis vedlegget 264358
Ja, så vidt jeg ser den selv. Sist jeg var gravid så fikk jeg kun skygge 9 dpo, og litt tydeligere 10 dpo [emoji4]Kan så vidt se antydning på begge. Håper de blir sterkere! [emoji4]
Eg fikk også en i dag, 7 dpo, fin blank til sammenlikning [emoji23]Veldig negativ ja. Fint å ha noe å sammenlikne de med strek med![]()
Er det morgenurin som anbefaler til digita også? Leste på pakken at man skal også holde den i «koppen» i hele 20 sek? Skal ta en i morgen tidlig skjønner dereda er jeg 8 dager over ikm
![]()
Ser en strek tilJeg ser ingenting? [emoji23] ser bare en strek..
Hvilke tester er det som måler 10 mlU/ML? Hvor kjøper dere disse?
Tusen takk for svar og tipsBabyplan tidlig-tester gjør i alle fall det. Kjøper disse på babyplan.no [emoji4] Tror de fleste tidlig-tester måler på det nivået, men virker som babyplan og makesure (komplettapotek.no) gir færrest skygger her på forumet.
Ser en strek tildu får teste igjen og se
![]()
Når du er over ikm skal det egentlig ikke ha noe å si. Men tenker det er lurt med morgenurin siden du ikke har testet positivt enda, kan jo være el kom sener feks?Er det morgenurin som anbefaler til digita også? Leste på pakken at man skal også holde den i «koppen» i hele 20 sek? Skal ta en i morgen tidlig skjønner dereda er jeg 8 dager over ikm
![]()