Sånn så min test ut 9 dpo og jeg er 32 uker gravid nå med tvillinger
Krysser for deg
Ååh! Jeg vil også ha tvillinger! [emoji1]
Takk, lykke til med de siste ukene! [emoji1405][emoji177][emoji1405]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn så min test ut 9 dpo og jeg er 32 uker gravid nå med tvillinger
Krysser for deg
Takk for detÅåh! Jeg vil også ha tvillinger! [emoji1]
Takk, lykke til med de siste ukene! [emoji1405][emoji177][emoji1405]
Vis vedlegget 262250
DAAAA står det svart på hvitt [emoji2]
Skrekkblanda fryd. Blir 16mnd mellom mellomsøster å frøet om det hold.
Tørr ikke juble alt for høyt enda for mista før mellomsøster satt.
Evig optimist hehe... De tidligtestene har jeg fått så mye skygger på at de gidder jeg ikke å bruke. Blir bare enda mer deppa når mensen kommer heheDristig å teste med en 25mul 9 DPO Liker spenning skjønner jeg.
Ahhhhh... Okay. Aldri fått skygge på noen tester jeg, men er vel forskjellig. Men skjønner at du ikke orker falske forhåpninger.Evig optimist hehe... De tidligtestene har jeg fått så mye skygger på at de gidder jeg ikke å bruke. Blir bare enda mer deppa når mensen kommer hehe
Æsj da. Ses i neste ikm gruppe vi daJeg kan settes på tr [emoji4]
Oj, oj, oj, oj.... Jeg ser ikke syner over frokosten her?
Vis vedlegget 262313
Dagens 25 mlu rfsu test. Meget utvannet urin. Fikk ikke tatt på testen på morgenurinen i dag. Kan muligens skimte noe på denne og.. Noen som har erfaring med disse testene? Test ofte rfsu.
Kjøpte en pakke med 8 tester i dag på apoteket etter at jeg ble tom i går. Klarte ikke å holde meg til det kommer flere i posten [emoji13] Er nok egentlig fortidlig å teste med disse testene, spesielt når jeg ikke har brukt morgen urin. Får teste igjen i morgen tidlig.Hmmmmm.... ta en ny test i morgen og se om den blir sterkere! Eller var du fri for tester?
Jeg kan settes på tr [emoji4]
Tusen takk [emoji173]Wiiiiiii!!! Gratulerer så mykje!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 262270Vis vedlegget 262271Vis vedlegget 262272
Her har du 3 dårlige bilder av det samme. Vet ikke helt om streken kommer fram jeg [emoji51]
Uansett så skjer det nok noe snart hvis det er mensen som kommer. Jeg har fått større og tyngre pupper, vondt i korsryggen og murringer. Alt det er normalt for meg før mensen kommer. Men jeg er mye trøtt, men det kan være pga. pollenallergi. Eneste som spiller meg et puss er hvor følsomme disse brystvortene mine er blitt og det blir verre for hver dag. Gjør «vondt» å ta av BH og å ha på klær uten BH under...
Jeg kan settes på tr, igjen [emoji17] Samme dag som jeg får høre at ryktene på jobb begynner å gå om at jeg er gravid. I wish [emoji24] Vet det ikke er lenge å ha prøvd i 8 mnd, men det er like fullt nedtur [emoji45]