⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Dristig å teste med en 25mul 9 DPO ;) Liker spenning skjønner jeg.
Evig optimist hehe... De tidligtestene har jeg fått så mye skygger på at de gidder jeg ikke å bruke. Blir bare enda mer deppa når mensen kommer hehe

20180612_140608.jpg

Dagens 25 mlu rfsu test. Meget utvannet urin. Fikk ikke tatt på testen på morgenurinen i dag. Kan muligens skimte noe på denne og.. Noen som har erfaring med disse testene? Test ofte rfsu.

Evig optimist hehe... De tidligtestene har jeg fått så mye skygger på at de gidder jeg ikke å bruke. Blir bare enda mer deppa når mensen kommer hehe
Ahhhhh... Okay. Aldri fått skygge på noen tester jeg, men er vel forskjellig. Men skjønner at du ikke orker falske forhåpninger.

Hmmmmm.... ta en ny test i morgen og se om den blir sterkere! Eller var du fri for tester?
Kjøpte en pakke med 8 tester i dag på apoteket etter at jeg ble tom i går. Klarte ikke å holde meg til det kommer flere i posten [emoji13] Er nok egentlig fortidlig å teste med disse testene, spesielt når jeg ikke har brukt morgen urin. Får teste igjen i morgen tidlig.

Jeg kan settes på tr, igjen [emoji17] Samme dag som jeg får høre at ryktene på jobb begynner å gå om at jeg er gravid. I wish [emoji24] Vet det ikke er lenge å ha prøvd i 8 mnd, men det er like fullt nedtur [emoji45]

Vis vedlegget 262270Vis vedlegget 262271Vis vedlegget 262272

Her har du 3 dårlige bilder av det samme. Vet ikke helt om streken kommer fram jeg [emoji51]

Uansett så skjer det nok noe snart hvis det er mensen som kommer. Jeg har fått større og tyngre pupper, vondt i korsryggen og murringer. Alt det er normalt for meg før mensen kommer. Men jeg er mye trøtt, men det kan være pga. pollenallergi. Eneste som spiller meg et puss er hvor følsomme disse brystvortene mine er blitt og det blir verre for hver dag. Gjør «vondt» å ta av BH og å ha på klær uten BH under...

Ser strek på alle hvertfall :D håper det er ny spire på gang :) utrolig vonde og såre brystvorter var mitt største (og eneste) symptom på graviditet hvertfall! Blir spennende med resultat i morgen hvertfall :) krysser fingrene!

Jeg kan settes på tr, igjen [emoji17] Samme dag som jeg får høre at ryktene på jobb begynner å gå om at jeg er gravid. I wish [emoji24] Vet det ikke er lenge å ha prøvd i 8 mnd, men det er like fullt nedtur [emoji45]

Slemt med sånne rykter:wideyed: og kjedelig med TR! kjenner følelsen og lov og være skuffet over 8 mnd uten positiv test! Masse lykke til neste mnd:Heartred

Back
Topp