⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Har IKM i dag fremdeles ingen TR. Venter i spenning på om hun kommer i kveld...
Testene fra i morges

66754CB1-F775-4CEE-B438-A07E9C2C79F7.jpeg 487CC978-8C0E-4D5A-A6DD-16DF207DBD03.jpeg 30E9C49C-8B76-4BB9-AFA2-C897B05C08A8.jpeg

Her kom dessverre mensen for fullt i dag, éin dag før tida! [emoji35] Då kan eg i det minste drikka vin med god samvittighet på ferie... [emoji6] Spennande med lovande testar på fleire her. Lykke til til alle!!!!

Dritt!! Lykke til videre, mulig vi sees i neste ikm-gruppe? ;)

Er det jeg som er helt gæren, eller er det en svaksvak skygge på midterste test??
:)
Du er ikke helt gæren nei :D Den rosa testen har fått sterkere skyggestrek de siste dagene.

Hyggelig når samboer kommenterer kvisene som er på vei [emoji13]

Tidlig enda ja... har ingen god følelse, men ingen som vet enda for sikkert! Blir spennende. Når skal du teste?
Er alltid super spennende på denne tiden i syklusen.
Jeg testet i dag tidlig. Visst du skroller litt opp så har jeg lagt ut testen. Tok en ny en i kveld, angret i det jeg innså at det var den aller siste så må bestille nye tester og vente et par dager før jeg tester på nytt..
Testen i kveld viste akkurat det samme som den i dag tidlig.

Holder på å dø her. 2 MA bak meg i desember og mars, så jubler ikke. Bare litt paff og tenker mest på sommerfesten på fredag og bryllup på lørdag...

Jeg ser også! men jeg forstår tankene dine. Jeg grugleder meg til å teste selv, for jeg ønsker så sterkt, men jeg gruer meg til 9 mnd med daglige bekymringer om tilstanden til barnet. Jeg kan ikke forstå at jeg skal være heldig nok/fortjent til to friske barn.. likevel så vil jeg fokusere på det positive, så GRATULERER til deg ❤️ Dette skal gå bra!

Den gode følelsen begynner å svinne og jeg blir mer og mer sikker på at tr kommer en av disse dagene. Uren hud har poppet frem de siste dagene, selv om jeg ikke har kjent noen andre pms tegn. Ikm er i morgen, men den kan også komme på fredag. Det kommer til å bli en nervøs uke! Vi skal forsåvidt på ferie med hele min familie på lørdag, så det kan jo bli spennende å skjule det for de, om det skulle bli noe av denne uken. :nailbiting::dead:

Back
Topp