Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kom dessverre mensen for fullt i dag, éin dag før tida! [emoji35] Då kan eg i det minste drikka vin med god samvittighet på ferie... [emoji6] Spennande med lovande testar på fleire her. Lykke til til alle!!!!
Har IKM i dag fremdeles ingen TR. Venter i spenning på om hun kommer i kveld...
Testene fra i morges
Vis vedlegget 262161 Vis vedlegget 262162 Vis vedlegget 262164
Du er ikke helt gæren nei Den rosa testen har fått sterkere skyggestrek de siste dagene.Er det jeg som er helt gæren, eller er det en svaksvak skygge på midterste test??
Dritt!! Lykke til videre, mulig vi sees i neste ikm-gruppe?
Du er ikke helt gæren nei Den rosa testen har fått sterkere skyggestrek de siste dagene.
Du er ikke helt gæren nei Den rosa testen har fått sterkere skyggestrek de siste dagene.
Oi, håpar veldig for deg!! [emoji4]
Takk Håper litt til Ny test i morgen hvis ikke tanta har kommet til da.Jeg krysser fingrene innmari hardt for deg
Tidlig ennå krysser fingrene for 2 streker etterhvert. Ser du gar IKM samtidig som megMåtte bare teste i dag, i tilfelle det kun var festeblødning. Bare 9 dpo, så håpløst uansett. Men som forventet blendahvit....
Vis vedlegget 262105
Tidlig ennå krysser fingrene for 2 streker etterhvert. Ser du gar IKM samtidig som meg
Litt for spennendeVar det jeg tenkte ja! Liker! spennende...
Er alltid super spennende på denne tiden i syklusen.Tidlig enda ja... har ingen god følelse, men ingen som vet enda for sikkert! Blir spennende. Når skal du teste?
Jeg seeer [emoji7]Oj, oj, oj, oj.... Jeg ser ikke syner over frokosten her?
Holder på å dø her. 2 MA bak meg i desember og mars, så jubler ikke. Bare litt paff og tenker mest på sommerfesten på fredag og bryllup på lørdag...Jeg seeer [emoji7]
Holder på å dø her. 2 MA bak meg i desember og mars, så jubler ikke. Bare litt paff og tenker mest på sommerfesten på fredag og bryllup på lørdag...